fredag 2 februari 2018

Saker att göra med sin pojkvän när man har tråkigt

Han måste ju vara världens lyckligaste kille. Han får gör precis de saker han gjorde som singel. Brukar ju annars bli tvärt om.


Att tjejen tycker man är tråkig och lat när man inte vill dra ut på fest å sånt men varför skulle man göra det när man har fått det man var ute efter . Saker man kan göra i götet?

Maddalife Blog - Nouw nouw. Ibland ligger man hemma med sin partner och vill hitta på något men man orkar inte gå ut, dessutom inte nu när det är kallt! Här är några tips på vad du och din partner kan göra när ni har super tråkigt hemma: 1. Spela tv-eller data spel tillsammans. Om du har en pojkvän eller flickvän som gillar att spela är . Man behöver inte bara gosa med sin pojkvän utan allihopa kan man ju liksom bara ligga o gosa med.


Såklart att det kan vara lite pinsamt första gången.

Vi har bara haft sex och gjort missionären ( killen ligger över tjejen) men har ni tips på sexpositioner eller andra mysiga saker man kan göra ? FRIDA ger dig tips på saker du kan göra när du har tråkigt. Men vad gör man egentligen när kalendersidorna plötsligt är tomma? Haha :D alltid skönt att kunna ha en lista att titta på om man har tråkigt och vill hitta på något. Ja jag ska göra lite jul saker detta året tänkte jag med trolldeg :)) och lite andra roliga figurer. På senare tid känns det mer å mer som att vi håller på att förvandlas till ett gammalt tråkigt gift par.


Det enda vi gör nuförtiden är att antingen sitta hemma och glo på film eller gå ut och shoppa. Det här kanske låter dötöntigt men jag och sambon har kommit överens om att ha överraskningsveckor för varandra. Allt bara tuffar på och vi glömmer bort hur viktigt det är att uppmärksamma varandra. Därför har vi en vecka i månaden var då vi ska göra ngt extra för den andra.


Gör världens längst sugrör genom att sätt ihop flera med varandra, drick sedan med det. Smyg på folk och anteckna i en bok. Hoppas ni tyckte om det! Men jag ska göra mitt bästa! Kommentera gärna vad ni vill ha för saker.


Idétorka har vi alla då och då.

Ibland behöver lite inspiration helt enkelt, för att ta vara på stunderna tillsammans med våra nära. Därför brainstormade jag med mig själv ett par minuter och försökte utmana mig i hur många aktiviteter jag kunde komma på så snabbt som möjligt. Resultatet blev dessa saker. Jag ska ta hem min tre bästa tjejkompisar och min pojkvän på lördag så ska de sova där. Den största njutningen i livet är att göra det andra säger att man inte får göra.


Sommartider kan vara en knaper tid rent ekonomiskt, och utan något att göra kan det bli tråkigt. Vi har sammanställt en lista med grymma saker som du antingen kan göra själv eller tillsammans med dina vänner, och det . Har du en tråkig dag och svårt att komma på något att göra ? Kolla in listan nedan och låt dig inspireras. En heldag med din BFF behöver inte kosta skjortan. Här kommer tips på saker ni kan göra tillsammans som inte kostar en krona.


För alla killar där ute: jag tror att det är de små sakerna som man kommer längst med. Det är de som verkligen vinner damerna. Här är små saker som gör era flickor glada och gör därmed även dig glad: goddie.


Berätta för henne att hon är sexig. Vi bor inte ihop, men umgås nästan varje dag, sover hos varann åtminstone varannan natt. Problemet är att vi inte kommer på saker att göra längre, varken på vardagar eller helger.


Gjorde det för ett par år sen och mitt liv har blivit så mycke bättre. Det blir samma saker hela . Nu när jag sätter på tvn inser man vilket jävla skit som visas. Radio e bra för då kan man göra lite mer stimulerande saker samtidigt.


Men tittar man på tv stänger man i princip av sin hjärna. Gå en promenad i ettvilla område mellan åtta och nio . Vad ska man hitta på om man har sommarlov eller semester men det är dåligt väder? Här finns tips för du som har en tight budget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.