onsdag 11 juli 2018

Bra ursäkter för att inte jobba

Säger jag att hon inte har något med . Ursäkter på jobbet när man ska till MVC? Bra ursäkt för att stanna hemma? Att hitta anledningar till att vara hemma från jobbet.


Om du inte kan hitta på något bra själv.

Känner du för att jobba hemma men börjar känna att du har slut på ursäkter för att inte gå till jobbet finns nu en generator som slumpar fram lite olika orsaker för att få stanna hemma. Känner man att den framslumpade ursäkten inte riktigt passar. En dags sjukfrånvaro - goda ursäkter ? Och visa att du är värdig jobbet än att ta plats, inte för att jag bryr mig om att just du håller en plats upptagen pga lathet, för jag känner inte dig men att sen be folk om tips om olika ursäkter man . Ge mig dina fem bästa ursäkter för att slippa.


Det spelar ingen roll vad det är du inte vill göra eller så, bara fem bra ursäkter , eller saker att skylla på. Och mår inte så bra heller.

Nej, de köper det inte , men vadfan ska de säga liksom? Slippa skolan: Behöver ingen. Sitter du på jobbet och längtar ut i solen? Läsarnas bästa ursäkter.


Det säger vi när vi smiter tidigare. Aftonbladets läsare delar. Alternativt, du ska på möte och kommer inte in mer i dag. Minns du att jag skulle sluta tidigare i dag? Det som de allra flesta, procent, tyckte var en bra anledning till att ligga kvar i sängen är om du har spytt.


Och procent tyckte att det är okej om du stannar hemma på grund av diarré. Däremot bör du knalla dig till jobbet om du känner dig deprimerad eller stressad. Bara procent ansåg att psykisk . Mina byxor sprack på väg till jobbet , min hamster har dött eller jag simmade för fort och dunkade huvudet i bassängkanten. Idag släpps FIFA och är du som oss kan du antagligen inte vänta på att få komma hem och spela hela natten och helst hela morgondagen.


Men tyvärr vet din chef antagligen också om att det kommit ett nytt spel och har redan hört alla gamla ursäkter om förkylning och rörmokare. Därför har vi satt ihop helt nya ursäkter.

Jag har alltså alltid arbetat ensam, trivts otroligt bra med det och det har alltid gått jättebra. Nu ska det företaget flytta och jag hjälper till med flytten. MEN, nu arbetar jag med henne jag är vikarie för. Jag hatar mitt jobb , jag försover mig varenda dag för att jag inte vill dit. Har nån en asbra ursäkt att stanna hemma?


Jag själv klarar mig inte utan frukost, är skakis och allmänt efterbliven innan jag fått nånting i mig( inte kuk). Skippa skolan vid års ålder är inge bra , du kommer inte få jobb och kommer må skit senare när du ofrivilligt är ledig hela veckorna och lever på . Annars ær ju lite standard grejer: Tandlækare (jag har hafft tandstællning och har retainer) lækare,, vårdcentralen, man kan sæka att man ska till kuratorn, att man inte mår bra. Men jag håller starkt på de førsta jag skrev, gå bara inte dit:P.


Om det går bra för dig, så kommer jag inte till jobbet idag. Rösterna sa till mig att jag skulle stanna hemma och putsa hagelgeväret. Jag har satt fram hälften av alla mina klockor en timme och den andra hälften har jag satt bak en timme.


Hela lördagen gick jag omkring i ett rullande tidsperspektiv, där jag levde om söndagen . Nästa gång du kommer för sent eller vill slingra dig ur släktträffen: Använd inte någon av dessa ursäkter. PÅ RIKTIGT dragit för att slippa få skit. Det kan vara svårt att smita iväg från jobbet när man ska på arbetsintervju hos en ny arbetsgivare. Då är bästa tidpunkten att sjukanmäla sig – om du vill komma undan med det.


Vi har alla gjort det: låtsats vara sjuka från skola eller jobb för att kunna ta det lugnt – eller festa. Här är en ny undersökning som tagit fram bästa tillfällena att sjukanmäla sig om man vill komma undan med det så enkelt som möjligt. Säg inte förlåt men jag har fått ett bättre jobberbjudande. Du ska aldrig ha dåligt samvete för att du väljer att gå vidare, så länge du sköter det snyggt.


När du inte tar dina uppgifter på allvar. Du har inte hållt din deadline och därav säger ” Jag är ledsen men jag kunde inte bli klar i tid” Det är bra att du ber om ursäkt för att . Det tycks alltid finnas en bra ursäkt till hands för att förklara varför du aldrig kom i väg på den där resan, varför du aldrig sa ifrån när arbetsbördan bara ökade på jobbet eller varför du aldrig satte igång med att skriva den där boken som du burit på under så många år. Du vet exakt vad jag pratar om! Problemet är att din frånvaro syns sen när du söker jobb och det är typ det viktigaste.


Min stigmata jobbar övertid just nu. Jag kommer inte till jobbet idag för jag ska terroristera min förre chef som avskedade mig för att jag . Kom på en riktigt bra ursäkt tillvarför du är sen som gör att personen måste förlåta dig om henhar, eller åtminstone vill framstå som att hen har, någon .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.