fredag 21 september 2018

Vem ringde dolt nummer

Någon på dolt nummer ringde idag å sa att det är en kille från malmö som tkr att jag är välfigt söt, sa han när jag frågade vem det var. När jag va tyst i typ 4sek så sa han hallå 3gånger å bad mig svara. Lite sent ute med att kommentera men hittade . Ifall man ringer från ett dolt nummer så ska det förhoppningsvis inte heller gå att se vem som har det. Men ifall man ringer från ett anonymt nummer , eller bara från ett för mottagaren okänt nummer , då finns det säkert appar som kan tala om vem som har detta nummer.


Har du fått ett samtal från ett nummer du inte känner igen?

Var då på din vakt - det kan vara ett bedrägeriförsök eller en säljare. Om du behöver du hjälp att spåra ett okänt nummer och ta reda på vem som har ringt dig gör du det enklast genom nummerupplysningssajter så som hitta. Undviker du att svara när okända nummer ringer?


Snart kan du ta reda på vem det är. Nån j-vel ringde mig klockan 00:inatt med dolt nummer och snackade massa skit om min flickvän. Naturligtvis sa han inte vem han var. Svarar du på samtal från dolda nummer ? Blev precis uppring utav dolt nummer , hjälp av ta tag.


Hur få reda på vem som ringer med dolt nummer?

Det är någon äcklig kåt gubbe som ringer till mig minst tio. Få reda på vem som ringt från hemligt nummer - Abonnemangsfrågor. Hitta vem som ringt med dolt nr?


Fick nämligen ett obehagligt samtal som jag anar vem det kom ifrån men kan inte bevisa det. Har läst att andra fått reda på vem som ringt från hemligt nummer av operatören mot en kostnad? När jag svarar är det tyst, men jag hör att någon andas och sen klickar det. Jag provade lägga in en block mot dolt nummer , men kom sen på att det ju är ganska många som ringer från dolt nummer , bla jobbet så det går ju inte. Man kunde välja Mer i samtalshistoriken och få upp Redigera nummer och då fanns numret plötsligt där.


Det numret var det nog många som skulle betala pengar för att få, men när tidningen skrev sin artikel och ringde upp Comviq uppdagades det hela och fixades till. Spekulationerna fortsatte väl dock, . Det är nämt tidigare i tråden men ändå, det finns många anledningar till att ett nummer är dolt varav feghet hos den uppringande bara är en möjlig förklaring. Brinner du av nyfikenhet över vem det är som ringer så tycker jag att du ska övervinna din egen feghet och svara. Det kan ju vara en arbetsgivare, . Därför vill jag veta om man kan betala, eller på annat sätt få spårat den som ringde mig? Du ska kunna ta kontakt med din operatör, som ska kunna se vem som har ringt dig.


Jag har Telia fast telefoni. Om dessa inte har dolt nummer genom polisen, så kan du få ut numret. Polisen ringer på dolt nummer också.

Citat: Ursprungligen postat av Zelogath. Det var iofs ett tomt sms, så det var lite skumt, men vad jag undrar är givetvis hur man kan skicka sms till ett nummer som varit dolt när jag ringde ? Personen kan väl spårat det. På min mobil har jag appen Vem är det som ringer där det står namn och adress på personen som ringer.


Vi ringde Telia och frågade om de kunde se vem som ringde eller spåra samtalen på något sätt men vi fick till svar att de inte kunde hjälpa oss. Tänker på alla de gånger min son har slagit ett nummer på måfå och sedan varit knäpptyst i luren innan vi kommit på honom, vi har dolt nummer. Till exempel kommer du kanske att slippa snacka i telefon med folk du inte har lust att prata med. Ringer ibland från dolt nummer. De har ringt med stark brytning från Microsoft.


Jag lägger på så fort jag hör dem presentera sig! En indier ringde ifrån microsoft. Tycker väldigt otäckt AIK rå okända bedragare som ringer kan man blockera. Dock har applikationen problem med att verkligen visa information om vem som ringde även om den som ringer inte har hemligt nummer , vilket tar bort en stor del av användarvärdet i applikationen. Man finner appen på Android Market genom att söka på eniro.


Missat samtal och vem ringde. Här kan du läsa om hemligt och dolt nummer , vad skillnaden är och hur du aktiverar funktionerna. Jag är ganska trött på telefonförsäljare och det är därför jag sällan svarar på dolda nummer , men nu har jag hört att sjukhus,.


När en läkare från vårdcentralen ringde mig var det dolt nummer ). Radiotjänst med dolt nummer. Dagen efter så ringe en kvinna på hemligt nummer och hon sade att hon hette Angela och var från polisstationen i Göteborg. Jag får enligt lag inte hjälpa polisen utan att ha säkerställt vem jag pratat med.


Står inget uppringnings id när polisen ringer och inte dolt nummer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.