onsdag 1 augusti 2018

Hitta på saker med pojkvän

Har själv ofta problem att komma på saker att göra med min partner. Så för att allt inte ska vara så jävla trist så måste man ibland uppvakta och hitta på saker med sin sämre hälft. Tänkte att om vi på Flashback slår våra kloka skallar ihop så kanske.


KANSKE vi kan framstå som lite roligare att vara . Krogen och sena nätter är som bäst och roligast på sommaren. Parkhäng, åk och bada, drick drinkar och laga .

Gå ut på långa promenader, varför inte börja klä på sig i varma kläder och ta en lång promenad? Jag kan tycka att det är väldigt mysigt bara at gå långa prom. Skicka ett gulligt sms någon gång under dagen, utan något annat ärende än att du tänker på din partner just där och då.


Skriv en ”jag älskar dig”-lapp och lägg den i din partners vardagsväska, på huvudkudden, kylskåpet eller någon annanstans där hen kommer bli glad över att hitta lappen. Ge din partner sovmorgon . Idétorka har vi alla då och då. Ibland behöver lite inspiration helt enkelt, för att ta vara på stunderna tillsammans med våra nära.


Därför brainstormade jag med mig själv ett par minuter och försökte utmana mig i hur många aktiviteter jag kunde komma på så snabbt som möjligt.

Resultatet blev dessa saker. Jag och min pojkvän brukar åka luftballong och ha picknick samtidigt. En gång åkte vi till Island och badade i varma källor! Gå på rave har vi också gjort, vi lärde oss att spela puka tillsammans! Vi besökte sci-fi mässan förra året och i helgen ska vi på retro spels-mässan!


Vid nyår var vi uppe vid treriks-röset . Några saker kan vara bara för oss två, och några ska vara med vår pojk Oliver oxå (år), han kan ju följa med på ganska många saker. Vi gör väldigt mycket tillsammans och har en fantastiskt relation, men jag skulle tycka det var väldigt kul att hitta något som vi kunde göra till vårt. Medborgarskolan brukar ha en massa roliga saker på G, om ni har någon sån i er stad så rekommenderar jag er att kolla upp det! Min kusin frågade mig vad man kunde hitta på med sin pojkvän utan att sitta och glo på film. Frågan var svår men nog letade jag upp lite saker man trotts allt kan hitta på tillsammans.


Något jag själv ska ta och prova på med min pojkvän. Vad ska man göra på första dejten? Vi har listat tips på bra roliga och gratis saker att hitta på på första dejten!


Har ni några bra förslag på saker man kan hitta på(förutom att resa)? Det ska helst inte kosta allt för mycket heller. Användaren är inte inloggad artistic P31.


Alltså, för mig har det alltid varit så att saker man kan göra har kommit naturligt, eller otvunget, om jag varit i ett bra förhållande.

Väljer man sig hellre till ett nätforum fullt av främlingar som inte har en aning om vad vare sig du eller din pojkvän tycker är roligt, istället för att prata med sin partner om saken, ska . Alla kanske inte har sex. Man kan ju hitta på saker tillsammans med sina vänner också, på eget håll eller tillsammans allihopa. Det är förvånansvärt enkelt. Att bli kär kan vara et allomfattande tillstånd där du bara hoppar runt på rosa moln och fnittrar som hans hjärtas utvalda.


Han är den rätta, och det vet du. Men precis som de dagar då allt bara är helt rätt, finns det även dagar där du inte ens kan förstå om ni talar samma språk. Hitta en ny favorit när du ändå har tid över.


Annars finns det säkert filmer du vill se. Storstäda Om du ingenting planerat kan du alltid göra lite nytta! Ta tag i projekten du annars skjuter upp. Fram med dammsugaren och skurborsten. Rensa ur alla hyllor och damma av ordentligt.


Inte den roligaste sysselsättningen – med . Hej, jag undrar om ni har några tips till mig som tjej vad jag och min pojkvän kan göra? Vi har bara haft sex och gjort missionären (killen ligger över tjejen) men har ni tips på sexpositioner eller andra mysiga saker man kan göra? Det måste absolut inte vara just sex, menar mer sätt att umgås på som relaterar till sex om ni.


Vi har sammanställt en lista med grymma saker som du antingen kan göra själv eller tillsammans med dina vänner, och det bästa av allt är att alla 20. Vi är båda år, äventyrliga och gör gärna lite udda saker. Du som har koll, vad kan två tonåringar hitta på för roligt under ett par dagar i Stockholm som är lite utöver det vanliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.