tisdag 29 december 2015

Borrhammare meec

Stödhandtaget kan justeras 360°. Välkommen till oss på Jula! Greppytorna är gummerade och på det justerbara stödhandtaget . Tre borr (Ø1 Øoch Ømm), en spetsmejsel (3mm) och en flatmejsel (25x350mm) levereras tillsammans med maskinen i en . Dubbla chuckar och två funktionsval hittar du på denna uppladdningsbara borrhammare. TVÅ FUNKTIONSVAL Borrhammaren har två funktionsval .

Samtliga greppytor är gummerade och på det justerbara stödhandtaget finns ett djupanslag. Ni som kan detta bättre än jag)) Hjälp mig o välja rätt (present till make) Jag tycker att Cotech är bättre men båda är bra. Det enda jag vet att han vill att den ska fungera bra på betong Obestämd.


Fast i Meecs fall så tror jag inte att det är någon högre kvalitét på den röda serien . Vårt mål är att lista alla erbjudanden som finns på marknaden. Visa begagnade produkter. Någon slagborrmaskin kommer jag aldrig köpa igen sedan jag köpte min DeWalt borrhammare.


Ska du främst borra i betongväggar och liknande hårt material är det borrhammare som gäller.

Vi har också valt att ha. Om det inte är den bruksanvisning som du söker, klicka då här för din förfrågan. Det är möjligt att din produkt måste repareras. Hos ett Repair Café kan den repareras gratis av erfarna frivilliga. Jag rekommenderar därför en batteridriven borrmaskin till standardjobben och en borrhammare till den typ av jobb TS skall göra.


En borrhammare har ett SDS (arbetsstycket sitter inte fast axiellt) fäste för borren och en axiell förflyttning av drivaxeln. Den är batteridriven av ett volts batteri. Ett prisvärt alternativ till exempelvis Ryobi eller Bosch. Mycket verktyg för pengarna. Om du gillar min video så varför inte prenumerera på min kanal.


Meec Multi Series från Jula. Då har den varit riktigt hårdkörd. Aldrig servat eller fyllt på olja. En sån duger nog väldigt .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.