onsdag 30 december 2015

Skoterlyft snöskoter

Vi har allt inom reservdelar och delar till din Snöskoter ! Skoterdelar hittar du hos oss. Vi har de mc tillbehör och skoter tillbehör du behöver till de bästa priserna. Byta matta är inte gjort på en kväll utan en bra lyft.


Spana in våra prisvärda skoterlyftar för att underlätta reparationen.

Byggde en skoter Dolly som man kör upp på utan att lyfta med lite större hjul. Hade väll tänkt bygga mej en lyft nu nån gång när jag får tid. Tror dock jag ska köra på vinsch principen då skruvlyftarna jag provat gått så tungt.


Bygga skoterlyft för bredbandare, behöver jag lagerblock? Säg den som kört snöskoter och aldrig haft oturen att köra fast! Det kan vara näst intill hopplöst att komma vidare, oavsett det gäller skoter eller fyrhjuling.


Fungerar lika bra ute på gården som inne i butiken eller garaget. Justerbar lyftanordning.

Så kommer du loss när du har körd fast med snöskoter - Duration: 2:18. Funäsfjällens, Storsjö, Ljungdalens. Snow People stabil skoterlyft.


Sorselelyften kan bland annat användas för att lätta skoter eller 4-hjuling från mark men också som en del av draglina. Passar skotrar med eller utan dragkrok. Den har en vinsch med dragban monterad på ett teleskopben med dubbfot. Hopfälld är lyften ca 50cm, utdragen har den en lyfthöjd.


Products without images have been hidden. Click here to show products without images. Go to the productFind similar products. Jag köpte en skoter lyft och jag vill ha lite åsikter om den.


Vart ska man lyfta,nära mattan eller så långt fram som möjligt? Enligt filmen så ska man kunna använda en skruvdragare och köra lyften med. Jag har provat med en borrmaskin (220V,750W) och den orkar då inte. Höjdjustering sker med sprint, låsning av lyft i övre läget sker med kedjan i .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.