onsdag 23 december 2015

Torra göteborgsskämt

Då kommer du älska den här samlingen riktigt sköna gbg-skämt. Roliga ordvitsar är ofta samma som torr humor, eller göteborgs-humor om du så vill. Här är de roligaste ordvitsarna med torr humor i Sverige. Skämt som är så torra att de blir bra. Vad kallas en skilsmässa i Göteborg?


På vilken plats på jorden kan man aldrig ha fel?

Vilken dryck säljer bäst i fjällen ? Glenn Hysén kan det här med ordvitsar. Varför blir aldrig snön liggande i Glasgow? Vad är det som är så kladdigt i matteboken? Newsner ger dig nyheter som berör! Välkommen till Något Roligt!


En skämtsida med hyfsade skämt. Skriv era bästa göteborgsskämt eller torra skämt i kommentarerna! En samling av det bästa och roligaste göteborgsskämten och andra torra små skämt!

Dela gärna med dina vänner. En samling torra skämt som verkligen får dig att trilla av stolen av skratt. Sveriges roligaste sida som är fylld av många timmars skratt och galenskap. Mitt var att ösa ur mig massor av riktigt torra skämt under hela kvällens lopp, så att folk verkligen stör sig till döds på min tråkiga humor.


Vet inte vad de andra har fått, men det kommer tydligen att avslöjas efter ett par timmar. Ett exempel på vad jag kallar torrt skämt är Det sägs ju att orientering ska vara en . En handboll sparkar man inte på. Arnold kom hem med bilen full med ris och sly i fronten. Altså detta är göteborgsskämt och de är ju roliga men de är ju inte så roliga att man skrattar.


Jag är göteborgare och jag skrattade inte ens. Och jag älskar göteborgsskämt men de här var inte ens de bästa. Man vill inte skratta, men det är svårt att låta bli! Vi är ett gäng här på Klingan som uppskattar dessa torra men ack så roliga. Det ska vara så torrt som möjligt, gärna långsökt.


Mitt första bidrag är mitt egna skämt. En man ska stiga på en buss som det står Isakssons buss på. Han frågar då chauffören om han heter Isaksson? Chauffören - Nej, det gör jag inte.

Mannen - Då ringer jag polisen! Ordvitsar från Göteborg. Vad gör en blondin för att kunna få råd med video? Egenkomponerat Göteborgsskämt. Lilla Landet Lagom - Henrik Dorsin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.