fredag 25 december 2015

Snyggt instagram feed

På vintern kan det vara fint och ha ett färglöst feed medan de på hösten är hur snyggt som helst med bilder på löv och annat som drar i t. Vad är ditt största intresse? Gör en grej av det och håll dig sedan till det. Om folk märker att du kan din grej kommer de se upp till dig och börja följa ditt konto.


Om du vill ha ett snyggt utseende på din feed men ändå alternera mellan bilder och quotes så är det supersnyggt att lägga . Här är sex tips som får din feed att se både snygg och stilren ut!

Efter att ha prövat massor av redigerings appar har jag hittat mina favoriter. Något som är viktigt för många är att ha ett snyggt feed på instagram , alltså ett snyggt flöde med bilder. Många kan nog erkänna att ett matchande feed är väldigt snyggt , men det kan även vara svårt att få allt att passa in och se bra ut. Här kommer tre stycken tips på hur du kan få ditt.


Speciellt om man är lägger upp livsstilsbilder. Hur får man till exempel ett bakverk att passa in bredvid en byggnad? Här är kontoexperter som kan det där med att lägga upp bilder med en röd tråd. Låt dig inspireras och .

Vissa går all in och vissa bryr sig inte så mycket. Saknar dina bilder på sociala medier det där lilla extra? Här får du sju enkla tips på hur du kan använda din mobilkamera för att få bättre bilder på Insta-kontot. Att låtsas vara en proffsfotograf har aldrig varit så enkelt som det är idag. Café guidar dig genom app- och filterdjungeln!


Då behöver jag inte göra så mycket mer med bilden. Det är oftast dom bilderna som får komma upp på instagram. Vill ni ha ett snyggare feed så gäller det att köra på typ samma redigering på alla bilder. Jag brukar också tänka på att inte lägga upp för mycket bilder i rad som är för “klottriga”.


Genom ett snyggt flöde med en röd tråd ökar chansen till fler och mer engagerade följare som till slut en dag väljer att bli kunder eftersom de har dig top-of-mind. Hörrni, hur härligt ser inte detta ut? Befinner mig just nu på släktkalas i Sigtuna med hela familjen. Har varit fullt upp de senaste dagarna, så det är riktigt skönt att bara få ta det lugnt och umgås med släkten.


Jag är helt förälskad i deras pool haha! Att ha en pool är sannerligen hemligheten till ett snyggt. Se till att bilderna går bra ihop och att det inte helt plötsligt kommer en bild som inte passar in.


Har du en snygg feed är det fler som tittar.

Säg nej till förskönande appar. Skippa alla ”beauty-appar” som suddar ut hela ansiktet. Så här ser före och efter-bilden ut.


Men gillar den- med denna är det så enkelt och blir snyggt ! För några år sedan hade jag ungefär 3följare stadigt och förstod inte varför jag inte fick fler. Jag har idag lagt om mitt tänk och kör kvalité istället för kvantitet. Instagram är mitt beroende ska jag erkänna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.