onsdag 31 oktober 2018

Hårprodukter tips

Andra schampon och balsam löser upp färgen i håret och du får en mindre hållbar färg. En inpackning med färgpigment förlänger färgen i ditt hår. Då hittar du enbart produkter anpassade till just din typ av hår och . Inlägget innehåller annonslänkar… Hej Elin!


Tack för en superblogg, sträckläst nästan hela nu på min semester!

En fråga som inte rör inlägget men hoppas du vill svara. Jag har den blåa ”minu” och brukar ta pyttelite (doppa fingertoppen) och gnugga i . Kyla, blåst och mössa sliter på hår och hårbotten. Men med hjälp av dessa knep håller du håret fräscht och glansigt ändå. Jag har en stor förkärlek till bra grejer till håret och har världens bästa tips till er!


Jocio K-pak är ett bra märke som reparerar, har du trassligt, ble. Har du frissigt eller torrt hår? Då ska jag ge er mina bästa tips.

Jag har nämligen också ett förfärligt frissigt och jobbigt hår. När jag var yngre hade j. Shampoo och balsam från Dr Organic hittar ni HÄR! Hej alla, har ni några bra tips på bra hårprodukter ? Schampo, balsam, inpackning, vårdande glansprodukter, mousse, spray mm.


Damernas Världs skönhetsredaktör och skönhetsbloggare Carin Karlsson svarar varje vecka på läsarnas skönhetsfrågor här på Damernas. VECKANS FRÅGA: Hej Carin, undrar om du vet någon produkt som är bra mot ” hårt” vatten, frågar eftersom jag bor i Italien och det är väldigt mycket kalk i vattnet . De flesta av oss vet vikten av att skydda huden mot solens strålar men hur duktig är du på att skydda dina längder under de varmare. Frisörens bästa tips : Så ger du ditt hår en naturlig look. Nya vård- och stylingserien Organics från Björn Axén är en ny favorit.


Här visar experterna fyra snygga sätt att styla ditt hår. Det här är en hårolja och ett värmeskydd som jag på riktigt har svårt att leva utan. Båda produkterna är väldigt bra för mitt hår och jag vill verkligen tipsa er om dom.


Båda finns att köpa på olika frisörsalonger. Värmeskyddet är inte bara ett värmeskydd utan har bra funktioner för håret och dessutom doftar . Tips på bra hårprodukter !

Bästa Leave in krämen någonsin! En olja i kräm konsistens för håret som ger håret riktig silkeskänsla. Rekommenderar verkligen den, så mycket bättre än oljorna!


Ett stort plus för den blommiga doften. Detta inlägg är publicerat i Okategoriserade . Schwarzkopf Session– Ett jättehårt hårspray som man tar när man fixat klart håret, en finishspray. Schwarzkopf Dust it– Ett volym puder som man sätter i hårbotten för att få volymen hela vägen från botten, perfekt tillsammans med tupering.


Ref Curl power– En curlcream som man sätter i . Jag använder ett schampoo och en hårinpackning från Moroccanoil och det har jag gjort ett bra tag nu och älskar verkligen produkterna. Schampoot ligger på ca 200kr och hårinpackningen kostar runt 270kr. Ganska dyrt för ett shampoo och en hårinpackning men tycker att det är viktigt med bra . Jag undrar om det finns någon produkt som ger bra finish, så att håret blir slätt och inte behöver plattas för att se vårdat ut?


Och så behöver jag någonting att ta i luggen så den ligger som den ska. Jag har testat olika håroljor och de ger inte det resultat jag vill ha. Behöver tips på bra hårprodukter av proffs på området! Jag har egentligen aldrig brytt mig om att vårda mitt hår tidigare. För har alltid haft väldigt långt och tjockt hår.


Men det hände något för ungefär ett år sedan. Jag var stressad med livet överlag och hade hårprodukter såsom schampoo och balsam från . Trött på platt och tråkigt hår som aldrig når de volymhöjder du drömmer om? Lugn, det går faktiskt att få fason på de mest envisa (och tunga) hårstrån. VeckoRevyn berättar allt du behöver veta.


Jag sitter och går igenom bloggen eftersom jag sätter ihop en årsresume, shit vad roligt det är att gå igenom bloggen för man glömmer bort allt man gjort. Det är precis som en dagbok fast något mer . Fick den här frågan för någon dag sedan: :) :Kan du lägga ut tex: vad du har för hårprodukter som du tycker är bra och dåliga och olikt smink som är bra och varför de är de och tipsar om saker skulle va väldigt kul kram :) . Fick hem test produkter ifrån wen idag och måste säga att dom var otroliga. Mitt hår är fantastiskt nu.


Wen almond mint cleaning conditioner är något ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.