tisdag 29 juli 2014

Gratisprinsessan blogg

I den här bloggen hittar du gratistips, spartips, kuponger och riktigt bra erbjudanden! Inlägget är reklam för nedan nämnda företag och innehåller annonslänkar - Apotek Hjärtat fortsätter sin utförsäljning på nätet. Det är rabatt och dessutom fri frakt!


Gratisprinsessan , eller Malin som hon egentligen heter driver en helt underbar blogg fylld med spartips, gratis saker och bra erbjudanden. Gratisprinsessan är den enda bloggen jag läser utanför Nouw: på grund av en kombination av brist på tekniska färdigheter och nån form av lathet nöjer jag mig annars med dom bloggar jag får upp här i flödet när jag själv ska blogga.

Jag följer inte hennes blogg dagligen men håller mig uppdaterad via . Att göra en bra blogg kräver mycket jobb och för att det ska funka i längden är det bra att kunna ta betalt. Nu driver hon sig egen blogg och tipsar sina läsare. Makeup, inkasso m gratisprinsessan blogg m Skulder i utlandet Skuldsanering KonsumentverketKO Skuldsanering Kronofogden Skuldsanering Skatteverkets broschyr pdf Utmätning Vem kan f skuldsanering. Utan säk 1 en guide AMF Pension gratis pensionsrdgivning FolksamLO Pension gratis koll p . Läs bloggen - du hittar alla grymma tips där! Det finns så många bra Instagramkonton där ute och jag själv gillar.


Just den här gången så fick jag träffa Malin som driver Gratisprinsessan – en blogg jag besöker varje dag för att få tips om gratissaker och erbjudanden.

Ni kan se en bild av oss på hennes blogg som fotografen Sandra Rogers tog när vi gick in. Förutom att träffa nya människor, så är det ett kul event med . Malin Persson är webbutvecklare med ett stor intresse för digital kommunikation och design. När hon under en period var arbetslös, började hon fundera på hur gratissaker och kuponger kunde dryga ut kassan och samtidigt ge lite guldkant på vardagen.


Hon startade bloggen Gratisprinsessan , där hon ger . Hon har en av södra Sveriges mest lästa bloggar. Malin hoppas att det ska startas en nördbox i Sverige också och berättar vad som gör en prenumerationsbox riktigt bra. Nu är tuffa januari här med årets tunnare plånbok.


Men det finns bra rabatter att finna - och många gratisprylar att håva in! Här tipsar Malin Persson, som också har bloggen Gratisprinsessan om hur du kan hitta gratissaker och få mer över i plånboken. Malin är superproffs på priser och sparar själv upp emot . Med kuponger och erbjudanden kan man spara tusentals kronor. Populär blogg lär dig hur. En av Sveriges mer populära bloggar är Gratisprinsessan.


Nöden är alla uppfinningars moder, brukar det heta. Besökstoppen är en bubblande aktuell och praktisk bloggtopplista.

Prenumerera på bloggen via epost. Ange din e-postadress för att prenumerera på den här bloggen och få meddelanden om nya inlägg via e-post. Nu har omröstningen för Årets Box startat! Jag är med i juryn i år och det har inte varit lätt ! Finns så många bra boxar! Malin Gratisprinsessan Persson ger tips om hur du sparar pengar.


Kristianstadbloggaren gör succé med sina spartips. Den har sedan dess vuxit kraftigt med ett stort antal läsare som följer bloggen varje vecka. Det började med ett behov .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.