onsdag 25 mars 2015

Bästa bloggportalen 2015

Visst vill du att bloggportalen du väljer ska vara bra? Vi kommer att tala om det för dig. Jag som van bloggare är kritisk till deras design på hemsidan men det är inte det viktigaste för en bloggportal.


MEn gud vilken resa, med att bara ha en bra bloggportal ! Men det är en stor lättnad för mig.

Det med nattstad är riktigt synd att det ses som en fjortsportal, för det är den bästa portalen enligt mig av dom jag testat. Men ligger sanning i det du. Idag är det i de flesta fall väldigt enkelt att skapa en blogg. Vilken bloggportal är bäst ? Istället ligger svårigheten många gånger i att välja en bloggplattform som passar bloggaren.


Därmed introduceras några populära alternativ nedan i korthet. För att ta del av en mer komplett recension av respektive bloggalternativ kan ni . Men alla är olika, och det gäller att hitta bloggportalen som passar dig och din blogg bäst !

Här startade jag min första blogg och bloggade länge och väl! Så gjorde även många andra bloggare som är högt på topplistorna idag. Här är en bra början om du vill ha fria tyglar och . Vissa bloggsajter eller bloggportaler är bättre än andra.


Med alla den erfarenhet av blogga som vi har samlat på oss, kan vi lista de ställen som vi tycker det är bäst att starta en gratis blogg på. Att ha sin blogg på en portal har sina fördelar. Oavsett om du är på väg att skapa din . Om man vill få sin blogg att bli större och läsarantalet att bli högre är en bloggportal som är stor och händelserik den bästa plattformen att vara på. Du bör ligga på en bloggportal där du får betalt per sidvisning. På så sätt kommer du få utdelning för det jobb du lagt ner utan att egentligen gör mer än att blogga och ha läsare.


Ju fler läsare, desto mer pengar. Bara det kan vara en tillräcklig morot till att vara aktiv i ditt bloggande och lägga lite extra tid och . Den stora svenska bloggkatalogen Bloggportalen. Presentationer av tusentals bloggar, indelade efter ämnen, med möjlighet att söka i dem. Januari är en månad fylld med mängder av (galna, sanna, osanna) rykten om spelarövergångar i Sverige och hela fotbolls-Europa. I den här bloggen rapporterar Sportbladets medarbetare om det som skrivs och pratas mest om.


Välkommen att kommentera och delta i diskussioner, analyser och spekulationer!

Jag är så grymt stolt att kunna presentera mig som en i spotlifes team. En sån grym teamkänsla de förmedlar är hatten av känsla rakt av. Idag träffades vi på kontoret och filmade för en framtida grej. Kul att få träffa Viktir och Daniel.


Aram som är min blogg chef och de andra i gänget. Sjukt fina kontor mitt på . Här har du dem - lifehacks som underlättar din vardag! Den här typen av inlägg uppskattar vi så mycket! Josefine lär oss bland annat hur man skär upp en avokado på bästa sätt och vad som alltid bör finnas i strumpan! Tourn en ny funktion som gör det lättare att tjäna pengar på din blogg.


Genom att koppla ihop din blogg med Tourn- verktyget kan du vara med i betalande kampanjer. Så här kopplar du ihop bloggen med . Finns många bloggare här på jogg. Vill ha tips på den ni tycker är bästa bloggportal. Jag bytte från blogspot till wordpress.


Lättare med design och att . Alla bloggportaler där man kan anmäla sig är oftast väldigt lätta att hantera, lätt att lägga in information, och sen ofta superlätt att skriva inlägg och ladda upp bilder. Då är det självklart att du ska blogga! Jag förstår precis, att blogga är bland det roligaste som finns. Har behov av att skapa en blogg, kollat runt lite på nätet men kan inte bestämma mig riktigt för vilken portal. Hade inte jag haft min bloggportal och mina samarbetspartners hade jag aldrig haft möjlighet till att skriva här varje dag, svara på era kommentarer och hjälpa er med träning och hälsa.


Så jag är väldigt tacksam för det! Jag älskar verkligen mitt jobb och jag skulle aldrig välja bort det mot något annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.