tisdag 28 juni 2016

Samsung s5 problem efter uppdatering

Efter uppdateringen till 6. S:an batteri, har någon ett förslag eller är det fler som har, (haft) samma problem. Jag tror att samsung har chip-trimmat lite i den nya mjukvaran, jag tycker att mobilen är snabbare men blir fortare varm och drar mer ström än innan. Problem med skärmrotation efter uppdatering.


Scan no longer connect to car Bluetooth after updating the firmware.

Kontrollera ifall det finns någon ny uppdatering för telefonen. Den svenska supporten meddelade mig att det ska komma en ny Spotify-version efter årsskiftet som ska ha blivit åtgärdad för just S- problemet. Hej, jag har ett mycket angeläget problem.


Jag använder sedan en kortläsare som vill ansluta ett SD-kort till datorn, då mer kom SD-kortet måste formateras, Detta är vad jag gjorde. Dock är format avbryts och inte helt . Gör absolut en återställning. Jag gjorde det på min Gefter uppdatering till Lollipop och fick ut dryga timmen mer i skärmtid i benchmark. Telefonen hade inte nått stadiet där det känns att man får mycket sämre tid utan .

Appar kraschar efter uppdatering till Android 7. Galaxy slåser sig vid samsung logo, hjälp. Sömlös navigering för onlinesupport och servicestatus av din produkt. Samsung Galaxy S- århundradets sämsta batteri. Känner inte alls igen mig i vad du beskriver, min S:a är blixtsnabb och lagg förekommer knappt.


Företaget fortsätter att rulla Android 6. Marshmallow uppdatering till Galaxy- märkta produkter över hela världen. Andra flaggskepp, som Galaxy Not och . Jag fick till min mobil samsung Som att jag skulle göra en uppdatering av hela telefonen, så ja. Den går i gång, men skärmen förblir svart. Nån som har liknande problem ? Har kollat runt på nätet och provat lite olika alternativa lösningar, men inget har fungerat.


De innehåller hjälp om något problem skulle uppstå och tips som kan göra livet med mobilen lite enklare. Eller vissa ljud funkar och vissa inte. Men när jag tänker efter så var det inte mer än ett par dagar sedan telefonen uppdaterades och då startar den ju om sig själv.


Använd inte ett skärmskydd.

När du tar upp enheten efter att den har varit overksam en viss ti eller när skärmen har stängts av, vibrerar den om . En liten uppdatering , efter nästan ett års användning: Buggarna jag .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.