onsdag 22 oktober 2014

Kedjesåg biltema

Välj varuhus, Bollnäs, Borlänge, Borås, Gävle, Göteborg (Backaplan), Göteborg (Sisjön), Halmsta Helsingborg, Jönköping, Kalmar, Karlskoga, Karlskrona . Robust såg för trädgården eller fritidshuset. Jag har lite funderingar att skaffa en elsåg till vedkapningen. Detta borde väl bli billigare än att köra med soppa sågen, kör med en Huskvarna 55:a i vanliga fall. Tycker att det verkar vara ganska.


Hej är det någon som har testat motorsågen på Biltema ellet köpt och har en sådan och som kan uttala sig jag har funderat på en sådan ett tag.

Edit: om du nödvändigtvis ska köpa någon av dom i ditt inlägg så köp biltemas. Har själv köpt julas röjsåg av märket meec och den skar efter två tankar av deras eget miljöbränsle, fick pengarna tillbaka. Och även köpt julas meek mindre jordfräs, svårstartad som fan från början och slutade rotera knivarna . Kan jag returnera såghelvetet ? Läs vårt test nu, så vet du vilka motorsågar som sågar effektivt och säkert.


Undrar om någon kan tipsa om en bra kedjesåg (elektrisk, sladd)? Har haft en Biltema kedjesåg sedan tre år och den har varit ok, men idag la den av. Jag tar några trän om året och gör lite brasved av.


Inte fasen behöver jag väl ha nån extremt fräsig proffsmaskin?

En sånd här borde väl duga rätt långt så länge som jag sköter den iaf lite halvdant? Slipa kedja och fälla träd TIMBEEEEER Oooops! HUSBIL eller Tiny House OFF the GRID.


Om det inte är den bruksanvisning som du söker, klicka då här för din förfrågan. Det är möjligt att din produkt måste repareras. Hos ett Repair Café kan den repareras gratis av erfarna frivilliga.


Byxor ska man ha förstås. Frågan är om jag ska behålle de på öppet köp inhämtade motorsågs skyddsbyxor (ca 8kr) eller fortsätta med mina också ganska nya vaderade kr artbetsbyxor. Måste bestämma mig tills imorgon. Jämför priser och läs recensioner på Trädgårdsmaskiner.


Välkommen till PriceRunner! Vi har skickat de här testresultaten till Arbetsmiljöverket och påtalat att det finns livsfarliga maskiner ute på marknaden, säger produktchefen på Stihl Niclas Zetterberg till ATL. Noen som har testa 50cc saga til biltema ? Hvor er denne produsert, eventuelt produsent?


Er det noe å bruke penger på? Bäst i test - Motorsågar. Vilken är egentligen bäst? Erbjudanden från Kedjesåg i Västervik.

Noe tung er den men er denne sagen noe å satse på til hobbybruk på hytta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.