torsdag 25 maj 2017

Anab saxlyft

Lufttillförsel: 8-2MPa. Yttre fälgspännvidd: 10-18. Inre fälgspännvidd: 12-20.


Fälg bredd: 5-Fälg diameter: 10-Balanserings . Personliga kontakter är A och O när det gäller att lyckas med affärer i Kina och ANAB kan erbjuda hjälp via det egna kontaktnätet som byggts upp under senare år. ANAB är ett ungt importföretag med två tydliga inriktningar.

Vi annonserar även på blocket. Klicka här för att gå vidare till butiken på blocket. Har ingen erfarenhet av dom, men jag har handlat en liknande av ANAB ett par tusen billigare och den funkar iaf kanon. Biltemas, flytthjul finns som option.


Mycket trevligt bemötande och smidigt när man hämtade grejerna. Jag kommer fortsättningsvis vända mig till er och rekommendera ANAB AB till de jag kan. Fick problem med min saxlyft den ville ej gå ner ringde till anab ,och pratade med Anders han löste problemet.


Kollade in ANAB och deras lyftar.

Får ju lov till att säga att dom verkar ha bra priser. Man blir ju lite sugen på att byta :grin: Frågan är ju hur dom är kvalitetsmässigt? En stor fördel med en sådan saxlyft är ju att om man tvingas flytta eller liknande så . Det enda som ska vara där jag jobbar är en saxlyft , pall och vindor till tryckluft. Men kan du få in golvvärme samt en saxlyft är det något du kommer ha igen på lite sikt.


Kontaktuppgifter till ANAB AB Fjugesta, telefonnummer, adress, se information om företaget. Förra året gick företaget med vinst. Det sitter lika många kvinnor som män i styrelsen.


Företaget har anställda och omsätter 1miljoner. Jag köpte saxlyft för ett och halvt år sedan och är jäkligt nöj jag och sambon har fem bilar så den används en hel del. Jag har själv använt en saxlyft i flera år och är väldigt nöj men det har nackdelar oxå!


Anab har några att välja på. Svårt att greja med växellåda och avgassystem men i övrigt ser jag inga nackdelar! Kan meddela att jag chansade på en saxlyft från garagehuset.


Har haft en hydraulisk saxlyft i föräldarnas garage i ungefär år tid. Det jag nu ska kolla vidare på är om jag får plats för en saxlyft ! Jag har sagt att när vi flyttar nästa gång så ska det vara ett garage med tvåpelarlyft.

Men jag har även funderat på vad som redan nu skulle gå att få plats med. Featuring long-range night vision and high-resolution thermography. A high quality night vision and thermography thermal imgaing device. Through its higher Hz frame rate,. In order to return to the website, click on the logo.


Cap for the 19mm standard lens. Therm App has already been unlocked to 25HZ . Nu när allt är inpassat och klart börjar det roliga montering av allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.