fredag 29 augusti 2014

Äntligen fredag roliga bilder

Inskickat av: Adam Evertsson Upphovsman: Okänd. Bilbomb har fått ny innerbörd. Se upp för fallande rådjur. Vad för slags kryssning. VIDEO: Veckans dagar presenterade med hjälp av hundar. Rolig bil januari .

Det sägs att alla veckodagar har sin charm, men det känns inte riktigt så när man släpar sig till jobbet en måndag morgon. Helt ärligt så känns det ju oftast som att man knappt är klar . För fler roliga bilder gilla denna sida: Äntligen Fredag. Har varit en lugn vecka som har rullat på bra. Slutar runt två idag och då ska jag hem, följa med pappa till Falkenberg.


Veckans i särklass lättaste steg tar man när man lämnar jobbet en fredag. Idag är det praktik igen, men det är äntligen fredag. Men det ska bli kul att komma till förskolan igen.

Jag har inga speciella planer för dagen, det ända är att jag måste plugga. Nu tittar han på mej med den där konstiga blicken igen. OK att titta på nya boplatser,. Jag tror minsann fåglarna börjar få vårkänslor:) Trevliga bilder Lena. Vilka härliga bilder och roliga , passande bildtexter.


Ni vet den där känslan när det äntligen blir helg? På sekunder fångar humorgruppen Inte helt hundra den känslan perfekt perfekt. Mycket kan gå fel när du försöker få ett bra fredagsmys. Vi hjälper dig att få det optimala myset.


Antligenfredagtv-antligen-fredag-sean- banan-pa-stan-pgm-. Kipiify-funny-ad-let-it-flow-let-it-. Nå äntligen går det att blogga!


Det har varit nåt strul med verktyget så jag har varken kunnat göra inlägg eller kolla kommentarer. Nu är klockan redan supermycket och jag borde faktiskt ligga och dregla på kudden den här tiden, men jag tänkte ändå dröja ut på tiden lite extra nu när det äntligen går . Men ibland dyker det upp lite roliga bilder. Vet inte varför jag ens tyckte denna var rolig? Kanske för att det är så det känns när man kramar Kattis.


Till något annat så ska vi till Norrköping nu i helgen.

Jag ska äntligen ha mitt examensfirande. Kommer bli så mysigt att få hänga med mina vänner igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.