tisdag 26 augusti 2014

Byggfläkt 9kw

Byggfläkt med värmefunktioner, termostat och CEE-kontakt. Välkommen till PriceRunner! En robust fläkt med steglös termostat och överhettningsskydd. Vi har den till ett billigt pris!


Robust fläkt som gör gott vid arbetspass i kalla garage.

Utrustad med värmesäkert stålskal, reglerbar termostat och tre effektlägen. Värmefläkt För uppvärmning av lokaler. Effektläge: 2kW har endast halv och full effekt.


BYGGFLÄKT TIGER 9kW 230V 3-FAS. Tillgänglighet : I lager. Snabba frakter i hela norden! Apparaten har en m elsladd (4V) och överhettningsskydd.


En byggfläkt Fabrikat Jämtvarm Volt 400V Effekt 9kW eller 5kW eller enbart fläkt Termostat Ja Begagna men fungerade nu när jag.

Kompakt byggd och smidig att hantera. Kan köras med halva effekten också. Fungerar utan anmärkning. Fläktmotorn är helkapslad. W med två lägen och termostat.


Skarvsladd trefas finnes mot kr. Köp nu - online Hitta butik nära mig ? Här kan du snabbt se vilka butiker som finns i din stad. Eller sök direkt på din favoritbutik eller önskat varumärke. Se till att komma i god tid! Karta och vägbeskrivning.


Rop 4(Kalmartrucken) . Men, jag behöver hjälp med. Tog säkert en timme innan det vart drägligt i mitt garage med 9kW. Men med dom temperaturer vi har nu ute, borde man ju orka upp på 6- kW tycker jag.


Ska man värma med gasol krävs ju luftflöde och det får man beräkna som en förlust.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.