fredag 29 augusti 2014

Skicka gratis sms från datorn

Nu kan du skicka SMS igen! Efter en stunds frånvaro är vi nu tillbaka. Du kan nu skicka gratis SMS snabbt och lätt!


Sprid gärna ordet då det inom en snar framtid kommer fler funktioner som vi är övertygade om att du kommer gilla. Jag har slut ström i min telefon och skulle behöva skicka sms till hon som har min laddare.

Men på alla sms sidor så måste man få en verifieringskod till mobilen för att kunna skriva. Alltså ett sms till min mobil som jag inte kan läsa, för jag har ingen ström. Fanns en sida som hette snabbsms, men där rymdes . Hur många sms skickar du varje dag, och hur mycket betalar du för dem?


Du vet väl att det finns flera tjänster på internet där du kan skicka vanliga meddelanden till mobiltelefoner helt gratis , via datorn ? Nedan kommer vi att diskutera topp webbplatser som gör det möjligt att skicka meddelanden online text på ett ögonblick. Välkommen till Sveriges bästa, enklaste och snabbaste GRATIS SMS sida!

Fyll bara i telefonnummer, meddelande och tryck på skicka ! Ditt SMS är framme inom några sekunder! These data will further help you. SMS direkt från din dator till en mobiltelefon. Du får ditt riktiga mobilnummer som avsändare och SMS :en är helt fria från reklam! För att få skicka SMS så samlar du SMS -krediter.


Krävs inte heller att man registrerar sig, bara och skicka direkt edit: Missade att de skulle vara utan reklam, smset avslutas med sms skickat via egenbild. May Kan man inte skicka gratis sms från comviqs hemsida längre. Dec Hur kan jag skicka SMS från datorn utan att ha en mobil. Gratis sms - Gratisebra. Och som du vet går det bra mycket enklare att skriva på ett riktigt tangentbord än med mobilens knappsats.


Dessutom kan du skicka SMS till många mottagare på en gång. De program som du tar ned till dator är gratis men du . Viber får nu fler funktioner. I den nya version som nyligen lanserades går det både att skicka korta videomeddelanden och kul gif- animationer via externa tjänster som Giphy.

Skämta eller skicka ett hemligt meddelande till din älskade. Skicka ett anonymt sms -meddelande online. Du bestämmer avsändaren till sms :t! Ingen registrering krävs.


Jun International Users might want to try to use this one if the others appear to fail. Om du är hemma så kan du skicka brevet från datorn och på det sättet komunicera med varandra. Ett sista alternativ är att använda sig av andra tjänster som lunarstorm o deras wap tjänst. Funkar bra ibland det med.


May OK, det här inlägget kanske inte passar här. Men det finns ju så många som kan sånt här på 99mac. SMS meddelanden som även innehåller å, ä och ö. Naturligtvis stöder tjänsten även möjligheten att skicka SMS till . Det jag ville ha var en app som kunde skicka ett medelande gratis (över internet) och inte få avgifterna som man får när man skickar sms. Jag skulle ju lika gärna skicka e-mail. Men då e-mail är ganska så mycket klumpigare när man ska bara skicka ett par or så ville jag ha nån typ av IRC app eller . Här hittar du länkar dit samt information om hur många SMS du kan skicka.


Ditt eget nummer som avsändare när du SMS:ar. Bli medlem helt gratis och börja SMS:a direkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.