måndag 25 augusti 2014

Mina appar och spel

Installera eller aktivera appar på nytt. Välj den app du vill uppdatera. Tryck på appen som du vill installera eller aktivera. Markera kryssrutan Uppdatera automatiskt.


Appen uppdateras automatiskt när en uppdatering finns . I takt med att du klarar fler spel kan du visa dina framsteg i spelprofilen.

Spela in medan du spelar och dela inspelningen på. Hitta dina favoriter bland appar och spel och installera dem på din Android- mobil eller -surfplatta, Android TV eller från webben. Gör som miljontals andra spelare runtom i världen – börja spela Candy Crush Saga idag! Med över en biljon spelade nivåer är detta 3-i-rad- spel ett av tidernas mest populära mobilspel! Matcha godis för att ta dig till nästa nivå i detta utsökta pusseläventyr.


Upplev den oslagbara känslan när din fingerfärdighet och strategi. Det börjar enkelt men blir väldigt fort utmanande. WordBrain är spelet för verkliga ordgenier!


Träna hjärnan och hitta de gömda orden.

Svep med fingret och se bokstäverna falla. Om du gör allt i rätt ordning så rensar du hela . VER 8MILJONER SPELARE ÖVER HELA VÄRLDEN! Tävla med minionerna i allas favorit, det prisbelönta runnerspelet Minion Rush! Spring så fort du kan och hoppa, rulla, finta och knuffa andra minioner i en rad helt sanslöst actionfyllda banor. Skynda dig att samla så många bananer du kan och spela spännande . Hur tar jag bort en applikation eller ett spel som jag har lagt till?


Hur kan jag ta bort apphändelser som jag inte vill att andra ska se? Hur styr jag vilken information mina vänner kan se om mig i de appar de använder? På denna sida tipsar vi om gratis appar för barn.


Tipsen uppdateras dagligen och de senaste bästa tipsen ligger alltid först i respektive lista. Julkalender med utmanande spel. Vabba med Försäkringskassans officiella app. Då är det hög tid att utrusta den med de bästa möjliga apparna för en mängd olika tillfällen.


Vi listar guldkornen från App Store! Sök och ladda ned appar för arbete, produktivitet, sociala nätverk, spel och annat från Windows Store. Lär dig mer om listan Mina spel i Xbox-appen på Windows 1 inklusive hur du lägger till, tar bort och administrerar spel.


Skriver mina tidrapporter i excel, finns det någon smidig app som fixar biffen enkelt samt går att exportera till pdf filer som man sedan mailar via inbyggda klienten.

Söker aflapet på svenska om det finns? Apple har skickat oss hur topplistorna ser ut i Sverige. Det ligger så klart några svenska appar med högt upp. Jag har en Galaxy Note genom företaget där jag har köpt appar och spel med privata medel. Telefonen ska nu återlämnas då jag slutar på företaget och jag har redan skaffat mig en ny Galaxy Note.


Detta passar ju ganska perfekt då jag kan . Listan över årets fem mest populära appar och spel hittar ni här nere. Hahaha, där var det nog jag som med mina trötta fredagsögon gjorde en miss. Uppdatera dina appar från Play Butik så att du får tillgång till alla senaste funktioner och felkorrigeringar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.