onsdag 24 september 2014

The typical svensken

Om du inte kan ta ett skämt, så är inte den här sidan för dig. Här lägger vi upp foton på den typiskal svensken och. The standard medel-Svensson. Jag älskar att dom här stämmer in så jävla bra på svennarna hahahah!


Känner du inte igen någon av dessa har du förmodligen inte växt upp i Sverige :) Kredd: Några av bilderna är tagna från FB-gruppen The typical svensken.

Tycker du de är fint att göra dip dye på håret om du vet vad de är man färgar topparna på håret någon annan färg som ex rosa :)? Kan inte du vissa lite av dina skor? Nu Gronskar Det I Dalens . Ask anything you want to learn about The Typical Svensken by getting on ASKfm.


Always in my heart, always on my min . Hej Jag som skriver här heter Elin och jag föddes vintern 197. Jag jobbar förtillfället natt som undersköterska. För övrigt vad som kommer på bloggen kan jag inte lova vad som kommer dyka upp,kan nog vad vara vaf som helst, hoppas ni blir nyfikna nu.

Kan garantera att smink och tattoo bilder kommer . Självklart får man göra sina egna och lägga upp! Alla är välkomna att ladda upp bilder. Re: The Typical Svensken.


Haha, det är nästan skrämmande vad träffande alla är, utom möjligtvis lättölen, det är omöjligt att bli full på den :) . Den har uppdatering minst gång per dag (oftast fler)! Asså herregu jag dör, natthumorn slår till igen, jag kan inte sluta skratta, så dålig ja är ändå. Kommentar: Namn: Bloggadress: Mailadress: Kom ihåg mig? Request a show in your town and make it happen! TYPICAL SVENSKEN IGEN ▻ Gilla Gärna Videon!


Detta är mitt projektarbete som jag gjort. Det är en dokumentär där jag intervjuat amerikaner och svenskar. KmmD6saIOg ▻ Gilla Gärna Videon! Läs Gärna: En liten rolig vlog där jag. Lolar fortfarande åt den snubben hehehe.


You will receive updates on this store. Man utgick ifrån att det var normal praxis för kineser att göra affärer så, och man valde att inte ställa några frågor.

Man måste tro på folk”, som Johan Persson sade när han senare fick frågan varför. Tolkarna som användes under mötena var Fanerduns egna. Personer med någon erfarenhet av internationella sammanhang . This is an archived post. Om ni inte redan har sett den, The typical svensken ! Fashion via The Typical Svensken.


Click on the image to see more! Nyheterfördjupar sig lite i svensk internethumorkultur, The Typical Svensken möter vår kritik och vi avslöjar att vi är nittiotalister! Det tycker vi ju såklart är roligt och vill visa er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.