måndag 22 september 2014

Vad kostar det att annonsera på blocket

Priset på annonsen är beroende på kategori. Du ansvarar själv som användare för att den information som du lägger in i annonser inte strider mot gällande lagar och regler. Du som användare är personligen ansvarig för din annons. Lägg till din annons i galleriet så kommer ännu fler att se den!


Typiskt svenskt dvs det skall kosta pengar!

Finska varianten är gratis oavsett vad man säljer tori. Men man kan undra varför alla använder just svenska blocket , förut . Vad kostar det egentligen att ringa en blocket - annons ? Blocket tar hutlöst betalt! Vad tycker du om deras priser. Skall man sälja något så är det ju blocket som gäller!


Finns ju även Tradera, men där är det. Hur svara på lägenhetsannons på blocket ?

Hur sänker man priset på en av sina varor som ligger. Hur mycket kostar en annons på blocket ? Måste man betala för att lägga upp en annons på. Jag pyntade 50:- inklusive moms för en annons under tjänster. Inte speciellt dyrt med andra ord då det har gett bra avkastning.


Jag har alltid ratat blocket tidigare då jag tyckte det kändes oseriöst men i efterhand så insåg jag att det är en jäkligt billig annonsplats. Jag annonserar i tre olika län, skulle jag göra . Det beror dock på vad det är du säljer. Ny och förbättrad annons.


Logotyp på alla annonser. Du får nu möjlighet att marknadsföra din företagslogga på alla dina annonser – både i datorn och i mobilen! Läs mer om Privatmäklarens mäklartjänst.


Sedan kan man göra olika tillval som kostar extra. Då kan en samling tips komma väl till hands. Vad bör du egentligen tänka på? Vilka detaljer är viktiga?


Och hur blir du en mästare på att sälja på Sveriges största köp- och säljmarknad?

Jag är i testfas nu vad som funkar bäst som annonsmedia och har fått lite länkar upplagda här och var på prov. Hittills funkar en vanlig annons på blocket bra. Dock kör jag många produkter i samma annons , ex. Vad skall jag tänka på när jag skriver jobbeskrivningen? Varför krävs ett svenskt organisationsnummer för att lägga in en annons ? Hur gör jag får att lägga upp en logotyp och bild?


Det kostar pengar och tar tid. Kostar det något extra att lägga till logotyp och bild? Daniel Bahrani har alltid skänkt pengar till välgörenhetsorganisationer. Han har själv ett välbetalt jobb som läkare och nu vill han ge tillbaka till behövande i sitt närområde.


Som läkare tjänar jag bra. Jag är ju inte Bill Gates men jag behöver inte tänka på vad saker kostar. Jag kan köpa vad jag vill till mina . Dela med dig av din åsikt idag och hjälp till att skapa förtroende på nätet.


Att det kostar orimligt mycket för att sälja smågrejor. En annons med en suddig bild och en slarvig text kan kosta dig både tid och pengar. Bekräfta köparens föreställning om bilen - lastar mycket, lätt att parkera, bensinsnål, eller vad det nu är som utmärker just din bil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.