onsdag 27 april 2016

Ibc tank blocket

Gårdsrensning av lösöre, fårutrustning. IBC -behållare 2liter. Har varit livsmedel i dem. Helt fria från farliga kemikalier som det aldrig varit i dem. Står på metall eller plast pall.

Med små korkar, är renspolade. Du kan ha precis vad som helst i dom , DIESEL - DRICKSVATTEN etc. Se även vårt stora sortiment av plasttankar oc. Den idealiska, ekonomiska lösningen för alla användare av diesel. Ett säkrare och renare alternativ att transportera diesel för påfyllnad av ma.


Släp för uppkörning Boch BE. Tanken startade sin verksamhet på släktgården Älvestad Östergården, belägen mitt på Östgötaslätten.

Affärsidén var från början att renovera gamla farmartankar eller dieseltankar till lantbrukare men har på senare år utvecklats till försäljning av nya produkter. Vi har nu Ibc tank från Blocket. Gräver man ner en ny sån stor tank kunde man ju gräva ner en uppsamlingstank direkt efter, som fungerade som mellanlagring av vattnet innan det förs . Ej rengjorda,Finns st.


Pris:313:- inkl Moms Styck. Butiken på landet men kunden i centrum. Byggauktion dagar sedan - Blocket. Säljs löpande på blocket och tradera har jag sett. Jag provade att söka lite på nätet, men hittade inte så mycket men den här firman verkar handla med Ibc behållare.


Tyckte jag såg nån som sålde ibc -behållare på blocket. Finns ofta annonser på Blocket som ligger ute länge. Hej någon som vet något ställe i Sverige som säljer såna här?


På Blocket kan du se annonser i Hela Sverige. Mobilsurfare - gå hit istället! Alla kategorier, BOSTAD ›, JOBB ›.

Dom har även en hel del på på ämnet, håller på och starta upp med ett hydroprojekt, skulle gärna testa aqua men saknar medel. Sluten tank, septiktank och septitank är samma sak bara olika benämningar. Köpte två st i höstas, dem är svarta och har använts 1ggr för dricksvatten så jag kan faktiskt nyttja dem för det om jag vill, men jag sparar regnvatten då.


Var inte så värst dyrt, fanns med o utan värmeplatta. Ah, ja jag ska ju plantera Oreganon i krukor i växthuset hängandes medan .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.