torsdag 29 december 2016

Icloud bilder till datorn

Nya bilder hämtas automatiskt från iCloud -bildbibliotek och du kan välja att hämta hela din samling per år. Dina senaste tagna bilder läggs till automatiskt i iCloud - bildbiblioteket och organisationsmässiga ändringar eller redigeringar som du gör hålls . Välj sedan Hämta och behåll original och importera bilderna till din dator. På din Mac med OS X Yosemite 10.


Med iCloud för Windows får du tillgång till bilder , videor, e-post, kalender, filer och annan viktig information på mobila enheter och på din Windows- dator.

Du kan få åtkomst till alla dina bilder och videor på din Windows‑ dator via iCloud ‑ bildbibliotek. Läs om att använda iCloud -bildbibliotek eller Min bildström med din Windows- dator , överföra och hämta bilder och videor så att du kan visa dem på dina Apple- enheter och radera sådana som du inte vill ha längre. Klicka på startknappen och sedan på Bilder. Välj iCloud - bilder under menyn Favoriter i panelen till vänster.


Välj de bilder som du vill lägga till i Min bildström och klicka sedan på Öppna. Du kan även dra och släppa bilder från datorn till överföringsmappen i iCloud - bilder. Bilderna ligger på ICloud så jag vill spara ner dem på datorn.


Lycka till och har du några frågor får du gärna.

Cloud till eget album - postad i Mac OS X: Hur kan jag kopiera alla bilder i iCloud och överföra dom till ett eget album i min iMac där jag. Hur markerar jag flera bilder i Icloud - postad i Foto, grafik, design och tryck: Jag använder PC och vill markera flera bilder på samma gång i iCloud. Nu måste jag hålla inne shift å. Men tror du kan hämta icloud till windows och får dem synkade på datorn och därifrån markera,. En förmodligen väldigt dum fråga kmr här för jag börjar seriöst få damp.


Dem bilderna jag tar med . Var hamnar bilderna i PC´n ? Välja bilder från iCloud alternativet och skjut bar i foto ström till höger. Jag har inte överfört bilder från min . Vad tar resten vägen och hur kan man spara bilderna i sin Mac eller Windows dator ? Ja , detta var lite krabbigt. Icloud har jag haft aktiverat innan , så det är väl därför det har blivit så. Har bildström och sånt avaktiverat nu sen ett bra tag.


Försökte att radera dom två andra mapparna , men det gick inte att få väck dom. Men jag fick över bilderna till datorn , så jag orkar inte forska mer i det. Wondershare TunesGo Retro syftar till att låta dig dela särskilt filer-multimedia innehåll från datorn till enheten och versa, Foto överföring kan uppnås med lätthet.

Det nedersta alternativet är den plats på datorn från vilken bilder laddas upp till iCloud. Du kan alltså både hämta bilder från iCloud och ladda upp nya direkt från din dator med Windows (gäller naturligtvis även OS X).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.