torsdag 20 juli 2017

Elmotorsåg jula

Såga miljövänligt men effektivt i trädgården och ta ner både träd och förvuxna buskar! Vi gör trädgården trivsammare. Eldriven motorsåg med svärdlängd! Meec Tools elmotorsåg är idealisk att använda vid enklare röjningsarbeten i och nära trädgården.


Batteridrivna elkedjesågar. Visa filter Stäng filter.

Enkel kedjespänning, självsmörjning och kompakt svärd gör att trädgårdsbestyren går lekande lätt! Välkommen till Jula och en trivsam trädgård! Välbalanserad elkedjesåg från Stiga! Användarvänlig såg som utrustats med automatisk oljepump (smidig smörjning av sågkedjan). Helt enkelt ett utmärkt val när det är dags att beskära trä kvista eller ägna sig åt enklare vedkapning.


Jag har lite funderingar att skaffa en elsåg till vedkapningen. Detta borde väl bli billigare än att köra med soppa sågen, kör med en Huskvarna 55:a i vanliga fall. Tycker att det verkar vara ganska.

Jag behöver en motorsåg till sommarstugan och den kommer att användas till lite ved och eventuellt att jag fäller något enstaka träd. Jämför priser och läs recensioner på Trädgårdsmaskiner. Har en rätt grov vildvuxen häck som jag hade tänkt kapa en bit på höjden samt gallra ut.


Har kika på Jula , Bauhaus, m. Du har väl 16A till uttaget? Vi erbjuder batteridriven motorsåg både för dig som fritidsanvändare och för dig som arbetar professionellt. Ett kraftfullt batteri som arbetar tyst och effektivt och passar alla batterimaskiner.


Lämplig för snickeriarbe. Den som Jula har för 995:-. Nedan följer ett mail från mig till Bosch och Jula som förklarar varför ni nog bör titta på en annan såg.


Jula hänvisar till att Bosch och ingen av dem vill hjälpa mig så att jag åtminstone kan få en fungerande kedja till sågen. Kan vara värt att ha i åtanke innan du väljer vart du köper din såg. Mitt Kinestillverkade motorsåg MEEC från Jula för 5kr har nu gått in på år två utan problem!


Jag såg såget på Jula och slog till direkt, 699:- för ett 3hp såg är det billigt, och jag har redan sågat en del ved. Såget är faktiskt värt sina pengar. När jag sågar i besvärliga lägen, så vill jag inte riskera min Stihl, utan jag tar ett såg som är billigare än svärdet och kedjan på Stihlen, och sparar den till jobb där . Vi bor på villatomt utan skog utan normalt med småträd mm.

Hoppas det är till nån . Riktigt hyfsad såg med tanke på priset ( 699:- på Jula ) lite plastig , har sågat upp någon kubik med denna ännu så länge utan problem. Köpte denna då jag ville ha en billig såg för vedbacken . Med tanke på det låga priset varför chansa på att använda en annan? Sågkedjeolja, biologisk. Biologiskt lätt nedbrytbar sågkedjeolja för åretruntbruk som är skonsam mot miljön.


Rekommenderas till alla typer av fällsågar, kapsågar och motorsågar. Har mycket bra smörjnings- och vidhäftningsförmåga, . Om det inte är den bruksanvisning som du söker, klicka då här för din förfrågan. Letar efter en robust elmotorsåg som tål att användas som såg i en vedmaskin, dvs att den ska klara av såga många kubikmeterved utan att rasa. Det är mycket pengar men okej om den är så bra som priset . Skulle ta ner en ordentligt grov rönn, och en grov björk.


Båda kedjorna var hyggligt vassa till att börja me men . Adress: Norra Skogsmagasinet. Telefonnummer till regionkontoren:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.