onsdag 25 februari 2015

Festool giraff

Ett bra alternativ till Flexen´s Giraff. Tänk på att köra med 36mm slangen, kör ej med 27mm slangen för den orkar inte suga upp allt damm. Till denna rekommenderas Kornstorlek 1- 1för normalspackel. K1följer med maskinen, 25st . Två längder, ett verktyg, förlängs eller förkortas med några få handgrepp.


Hitta bästa pris och läs omdömen - vi hjälper dig hitta rätt.

Utrustad med reglerbar sugeffekt, vilket innebär att du kan anpassa effekten till olika typer av arbetssituationer. Planex känns även lättare och blir enklare att styra tack vare undertrycket. Bortsegmentet på slipplattan är . Har du ett speciellt ärende?


LHS225EQ-Plus - Kort eller lång, stark i väggar och tak. FESTOOL PLANEX LHS 2EQ. Köpt för år sedan, sparsamt använ säljer med alla tillbehör, fungerar utan anmärkning.


Ring eller skriv vid fler frågor. Hej då ska jag sälja mina saker pga av ändrade planer.

Specialmaskin för slipning av gipsskivor och byggspackel. Kan med enkelt handgrepp förlängas till meter med förlängare som igår. Maskinen är utrustad med ställbart utsug som suger fast mot vägg eller tak, vilket gör jobbet . Om du inte är nöjd med dit köpta Festtool -verktyg kan du sända tillbaka den kompletta produkten inom . Skulle behöva lite för och nackdelar hos dessa maskiner. Behöver en rätt omgående men vet inte vilken jag skall välja.


Jag vill ha en lättarbetad maskin och än så länge handlar det bara om väggar upp till 40. Har inga problem med att stå på stege. Sedan innan är jag fast i festool -träsket och skulle därför . Nu är det så att jag skulle vilja slippa plocka ut möblerna om det är möjligt (tror ni det går utan att göra det?).


Jag kan hyra festool för 500kr med dammsugare eller flex för 3kr med dammsugare för en dag. Vilken har bäst dust extraction och om det är festoolen är . Med hjälp av valsar som roterar olika snabbt tack vare växellådan, uppstår trattformade öppningar, som gör att vattnet kommer in bakom tapeten och kan . Hög avverkning och minimal dammspridning. Sag, slipe- og fresemaskiner, støvsugere, blandeverktøy og batteridriller. Festool TP 2Tapetperforerare.


Se hele utvalget på motek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.