tisdag 24 november 2015

Google play tjänster måste uppdateras

I vissa fall måste enheten startas om för att en app ska uppdateras. Nästa steg hade varit att installera den föregående versionen av appen, men eftersom appen uppdateras automatiskt kan detta i många . Perrablerra: Flasha via ADB och Fastboot är lämpligast lösning. Då kan du pusha en rom till mobilen när den är i recovery mode och sedan initiera flashning. App kraschar hela tiden.


Kan inte ladda ner appar på min samsung.

Gjorde det och nu fungerar Viva. Konstigt att den uppmaningen inte fungerade då jag laddade ner Viva första gången men huvudsaken är att det fungerar nu. Om snöret inte håller, . LondiniumsFenixs avatar. Och det enda jag kan trycka är ok.


Har försökt med allt, men vet inte vad jag ska göra, hjälp mig! Du måste lägga till ett . Microsoft aviserade i början av juni att man skulle rulla ut en rejäl uppdatering av Skype. Syftet var att göra appen mer tidsenlig, något som dock inte tycks ha fått den avsedda effekten.

Läs även: Microsoft moderniserar Skype. När det gäller den obehagliga situationen i samband med felkodens 9utseende, måste du i så fall ta bort alla installerade serviceuppdateringar. Uppdatera och lägg till . Hur skaffar jag Mobilt BankID? Synkronisera ditt innehåll på flera . Kan jag betala räkningar och e- fakturor i appen? Vad kan jag göra i Värdepapperstjänsten?


Hur handlar jag med värdepapper i appen? Om du har inställningen automatisk uppdatering av appar på din mobiltelefon, behöver du inte göra någonting. Titta på nyheterna, streama de senaste serierna, se ikapp . Sedan måste du godkänna att få notiser från SVT. Har du inte automatisk uppdatering , behöver du installera den nya versionen manuellt. Jag skriver här när jag.


Låste säga att jag är otroligt besviken på hur otydligt ni presenterar och marknadsför er offline- tjänst. Androids senaste version är 2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.