måndag 23 november 2015

Jula kompressor meec

Välkommen till oss på Jula ! Stark, oljesmord kompressor för de tyngre arbetena. Utrustad med kraftfullt, direktdrivet 2-cylindrigt V-block. Komplett med manometer, reduceringsventil, säkerhetsventil, backventil samt dräneringsventil.


Observera att denna kompressor kräver A säkring. Oljesmord kompressor med direktdrivande motor, vars främsta användningsområden är luftpåfyllning och drift av spikpistoler.

Portabel, oljefri kompressor som är idealisk för spik- och klammerpistoler. Dess transport- och förflyttningsvänliga design gör den väl lämpad för användning vid t. Remdriven kompressor vars stora tank och kapacitet gör den lämplig för kontinuerlig drift av de flesta tryckluftsverktyg. Kompressorn är oljefylld (klar för drift) och komplett med manometer samt reducerings-, säkerhets-, back- och dräneringsventil. Bärhandtaget och de rejäla, gummiklädda hjulen gör transport samt . Smarowany olejem, jednocylindrowy kompresor z napędem bezpośrednim. W zestawie manometr oraz zawory: bezpieczeństwa, zwrotny i drenujący.


Vad gäller spikpistol etc så har jag förstått att detta inte kräver någon större kompressor direkt. Duger den för att täcka mitt .

För några år sedan köpte jag en kompressor liter (tror jag) av märket Meec på Jula. För ett tag sedan tyckte jag den inte stannade, inte ens. Re: Kompressor 50L Jula. Jag har haft funderingar på en sådan själv då jag vill kunna köra med kontinuerlig drift, men massor av fukt låter inte så kul. Värt att satsa på en dyrare variant, eller har man samma . Du kan välja en på liter, som dessutom kan användas till dyckertar eftersom kompressorn hinner hämta andan mellan varje skott.


En liters kompressor producerar ofta cirka 1liter luft per minut. Oto wnętrze puszki silnika w kompresorze firmy Meec kupionego w sklepie Jula. Spalone są obydwa te kondensatory. Zatarła się sprężarka Moja wina.


This Pin was discovered by Aslak Evang. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Mulighetenes marked Varslinger Ny annonse Meldinger Min FINN.


Vis kartsymboler: Auto ▽. Find (og gem) dine egne pins på Pinterest. RYOBI, JULA , MUTTERDRAGARE, 18v, hjulskifte. Vernersson skrev: Jag kör med en billig Meec från Jula.


Den funkar kalas men är sjukligt högljudd.

Den verkar ju lite smidigare och mindre. Annat sticker jag och köper en sådan där Meec som du har. Aslak Evang hat diesen Pin entdeckt. Det är ju sjukt billigt.


Entdecke (und sammle) deine eigenen Pins bei Pinterest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.