tisdag 21 februari 2017

Bästa fotoappen 2016

Mobilens inbyggda kamera har helt enkelt blivit så bra att vi inte behöver någon annan kamera. Och den som plåtar med mobilen har stora möjligheter att få bättre bilder. Det finns nämligen gott om spänande fotoappar.


Den slitna klyschan lever, och är kanske mer sann än någonsin tidigare – den bästa kameran är den vi alltid har med oss. Kan vi dessutom redigera bilderna direkt i kameran blir den snudd på oslagbar. Med någon av de avancerade fotoredigeringsappar som finns till IOS kan vi göra retuschering på ett sätt .

Standardkameran i din mobil kan göras ännu bättre med en kameraapp. Vi har listat våra favoriter. Det låter nästan för bra för att vara sant. Här listar vi tre finesser från en av marknadens bästa fotoappar. Lista: Här är de bästa fotoappar som gör dina mobilbilder ÄNNU snyggare.


Med de här fem apparna kan du fixa till dina mobilbilder utan att behöva använda en dator. Perfekt om du är på resande fot eller ligger på stranden i sommar och vill fylla ditt flöde med snygga bilder. Den bästa kamera är den du har med dig!


Bland det bästa jag vet är mobilfotografering.

Förutom att det är själva anledningen till att jag själv började fotografera igen för år sedan efter flera års uppehåll så älskar jag att de senaste årens tekniska framsteg gjort att i princip alla av oss kan ta bra bilder med något så enkelt som våra mobiler. Jag får ofta frågor från både vänner och er läsare vilka filter jag brukar använda på Instagram. Faktum är att jag brukar ofta blanda flera. VSCOcam (Gratis, går att göra köp i appen).


Sist men absolut inte minst! Det här är en av mina absoluta favoritappar, och det på grund av de. Med en bra fotoapp kan du snabbt och enkelt förbättra och dela dina favoritbilder.


Här hittar du tips på fem olika som finns. DE FEM BÄSTA FOTOAPPARNA. Idag är ju alla proffsfotografer, eller vi kan vara det om man tycker att det är roligt och det tycker man ju! Jag kan hålla på i evigheter med mina bilder, fixa med filter , dra i färger, trycka i svärtan, ljusa upp, ja, nuförtiden kan man ju göra precis vad man vill. Här är mina topp bästa fotoappar som jag använder . Fotografer skrattar inte längre åt mobilkameror.


Vi testar fotoappar som gör mobilen till ett nyttigt verktyg för fotografen. Fler artiklar från detta nummer. Läste du den första delen av selfie-guiden med tips på tillbehör för semestern? Att låtsas vara en proffsfotograf har aldrig varit så enkelt som det är idag. Café guidar dig genom app- och filterdjungeln!


Pixlromatic - Med denna appen kan man lägga på filter som är rätt extrema men det jag.

Och nuförtiden har i stort sett alla telefoner en helt okej inbyggd kamera för vardagliga ögonblick. Att hitta rätt app för filter och redigering av mobilfoton kan vara en snårig djungel. Här kommer fem välbeprövade appar som både erbjuder snabb redigering, snygga filter och detaljredigering när du vill nörda ned dig extra. I det hela taget så är det en app med många bra funktioner, och passar nog allra bäst till de som vill ha allt i ett.


Fortfarande inte har en bra kamera app på din Android-enhet? Här är topp Android kamera apps för dig att välja mellan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.