tisdag 21 februari 2017

Gamla annonser

Det var inte bättre förr. Kolla bara på de här sjuka annonserna! Så du som har en långsam uppkoppling – ha tålamod.


Vi kommer framöver att dela upp sidan i flera avdelning för att snabba upp tiden för er som sitter på långsamma uppkopplingar, men detta kan vi inte göra förrän . Hitta en år gammal blocket-annons.

Att hitta tillbaka till adressen där vi hämtade det, kan jag tyvärr inte, det var i något villaområde utanför en stad jag inte alls känner till. Han skulle dessutom flytta, så han bor ju inte kvar. Nu undrar jag om det på något vis via sin egen dator kan söka bland Blockets gamla (ej aktiva) annonser ? För 2-år sedan sålde jag en mini projektor till en gubbe här på Sweclockers. Men jag hade tappat bort VGA special adaptern, men nu när jag flyttade för ~månader sedan hittade jag den i en låda.


Hur hittar jag denna person igen? Meddelanden är rensade, görs detta auto?

Gamla annonser är borta. Kan skickas i vadderat kuvert vid förfrågan. För ett tag sedan stötte jag på en väldigt intressant hemsida kallad Vintage Ad Browser. I höst är det återigen dags för årets kick-off för inhouseavdelningen.


Inhousedagen samlar kompetens inom kommunikation, design och varumärkesbyggande. CAPDesign Live Identitet. Rev lite i väggarna här hemma och hittade lite gamla 40-tals blaskor i väggarna, någon annan som hittat liknande annonser ? Undrar om man kan ta bort sina inlägg som man har under mina inlägg. The Fader har sammanställt ett gäng gamla annonser från olika streetwear- märken. Onödigt att säga kanske, men tusan vad mycket som hinner hända på år.


Ingenting i annonserna känns ju överhuvudtaget som något man skulle bära idag. Efter kriget var efterfrågan på låsprodukter stor i Europa. Han verkade fullständigt överväldigad över . George hade aldrig kunnat föreställa sig hur.


Såvitt jag förstår finns det två alternativa placeringar för affären. Enligt de gamla annonser jag har hittat var adressen Markt 1 men enligt vissa av kommunens dokument var den Markt 1.

Historikern visar på en gammal ritning var de olika husen låg. Men då denna inte är särskilt detaljerad går det inte att urskilja byggnader . Hon bläddrade bland urklippen. Materialet var förvånansvärt varierande.


Blandartiklarna omolikasekter fanns också urklippom aktiekurser och börsanalyser, DNAspårningoch tilloch med femton år gamla annonser om sommarstugor och fritidshus till salu i Hornsherred. Knappast något han hade användning för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.