tisdag 21 februari 2017

Blästermaskin jula

Blästerpistoler och tillbehör. Visa filter Stäng filter. Sortera efter: Nyhet, A-Ö, Pris. Monteras i borrmaskin och sedan rensar och rengör du snabbt och effektivt alla typer av järn-, metall-, plast-, sten- och betongytor från rost, oxider, slagg och färg till samma ytkvalitet som en blästrad yta.


MB-trac och lite andra småsaker.

Kan den duga för att få bort hammarlacken och rosten på hytten. Det är både på ut och insidan och . Classic Motor – för dig som har eller drömmer om en veteranbil. Eller motorcyklar , mopeder, lastbilar och traktorer – nostalgi på hjul! Nya favoritverktyget, en perago bläster för borrmaskin.


Ytan blir inte den finaste men fort går det, och ytan. Avstängningskran och manometer.

Tryckluftsverktyg för behandling av t. Fyra munstycken och en mall för blästring på plana ytor ingår. Vi gör det roligt och prisvärt att fylla verktygslådan. Effektiv blästermaskin som blästrar bort t. Köpte mig en bläster från Jula när jag höll på att jaga bort rost från bilen och . Kraftfullare kompressor och bättre bläster borde göra susen. Jag är väldigt sugen på en bläster för att kunna göra i ordning metalldelar som är fula.


Men jag inser att det är för mycket att läsa sig till så jag. Håller på och slipar bort asfalten på källarväggen utvändigt. Jag har hittills kört med slipskiva på vinkelslipen, vilket fungerar, men det är tidsödande som sjutton.


Isodrän rekommenderar någon perago bläster som finns att köpa på t. Har någon provat denna till detta ändamål? Jag har ingen erfarenhet alls av att blästra, men är väldigt sugen på att göra det! Min fråga är om det skulle vara görbart att blästra de. Funderar på att köpa en bläster för hobby bruk.


Närmaste projekt är ett knöligt typ pickup flak.

Här har jag några som jag funderat på men ni får gärna komma med andra tips smile. Annars är blästern tänkt att . Jämför priser och läs recensioner på Elverktyg. Välkommen till PriceRunner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.