onsdag 28 maj 2014

Ändra annons blocket

Tänk på att det kan ta lite tid . Annonsen hamnar överst igen. Två nya publiceringsmånader från idag. Om du vill att din annons ska synas extra mycket kan du lägga till att du vill att annonsen ska synas i Galleriet.


Genom att förnya annonsen hamnar din annons högst upp i sökresultatet.

Får du inte din vara såld? Prova att ändra annonsen för att få fler svar t. Lösenord: Glömt lösenordet? Ta bort , ändra eller förnya annons. Hur gör man om man vill ta bort eller ändra en annons man lagt ut på blocket ? Hittar ingenstans där man kan.


Blocketprutare - dina roligaste erfarenheter!

Hur ändrar jag min annons i efterhand? Nils Jangen gjorde en fantastisk annons med väldigt rolig text och bildmontage. Skriv en bra annonstext. La precis ut min WOW Gubbe.


Men jag kom på att jag inte skrev ordet WOW någonstans. SÅ nu undrar jag : går det ändra annonsen även om man har lagt ut den? WOW i blocket kommer min annons upp då :O ? Jag vet inte ifall det fungerar hos er, men varje gång jag lagt ut någon annons på blocket för ett lägre pris än medel, så har jag alltid skrivit ordentligt med information, nästan lite för mycket, och jag har inte.


Och är du IKEA FAMILY medlem annonserar du gratis. Försökte igår lägga in en annons som privatperson som var mer lik reglerna för företagsannons vilket inne. När annonsen är granskad och publicera kan då hända att jag upptäcker ett irriterande sakfel som kräver ändringsavgifter för att kunna ändra och rätta till.


Helt befogat, men tycker att En . Här har vi exempel på en dålig annons. Tror inte alla som ser denna annons förstår att det är en midsize sub man bjuder på. Lite lurigt att inte uppge.


Det finns några försök till konkurrens och här är ett av de mer väl genomförda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.