torsdag 22 maj 2014

Billyft jula

Ska placeras på plant, stabilt betonggolv. Saxlyft - Billyft , ton. Stabil och säker elektrohydraulisk lyft för arbeten som inte kräver hög lyfthöjd.


Service kostar alldeles för mycket för enkla saker man faktiskt kan byta själv utan specialverktyg. Pallbockar är säkert det jag far efter.

Garagedomkraft har jag, men inte pallbockar. Googlade ordet för att se hur de ser ut och upptäckte då stora prisskillnader. Jula , runt 6kronor på andra företag. Var handlar man såna skumgummi limpor som används på saxlyft mellan lyften och bil? Hydraulisk tvåpelarlyft med självlåsande lyftarmar.


Vet ni vilka ställen, samt priser, det finns där man kan själv hyra in sig på en billyft ? Lämplig till personbilar och mindre transportfordon.

Känns enklast att då höja. Sådana pallar bör man väl kunna hitta på Jula ? Eller är det biltema som gäller även där? Vill bara att de ska hålla och lyfta lagom högt.


Skulle köra upp på ramperna för diverse skitgöra undertill och då reser sig den högra rampen på något vis (fråga mig inte hur) så att . Har man en tillräckligt lätt bil borde man väl kunna använda st MC-lyftar? Såg att Jula hade lyftar som klarar 680kg, en sån i varje ände på bilen så borde det funka, bara dom är tillräckligt låga i ihopfällt tillstånd så dom kommer in under bilen. Hade lite stressigt och tänkte att det skulle gå bra ändå - vilket det gjorde lyft av 4. Bra svenska länkar om domkraft.


Du kan hitta många bra länkar om domkraft, bilservice på svenska länkar och om jack på engelska länkar nedan. Lyftar - fordons-, bilverkstadsutrustningar, lyftar, lyftutrustningar, utrustningar, avgasreningsutrustning, däckmaskiner, lyft - företag, adresser, telefonnummer. Perfekt som servicelyft vid reparationsarbeten, däckbyte och dyl.


Re: Rekondpall med två verktygsfack och låsbara hjul. Används dock mest av kaffedrickande kamrater då jag har billyft. Jag har en från Jula tror jag det var.


Men Globalpallen är värd varje krona, tro mig.

På grund av att jag endast har en port till mitt garage, så blir det ofta så att jag måste flytta bilar i sidled. Då menar jag oftast backar in på snedden och sedan måste flytta t. Den liknar eller är identisk med den som jag köpte på Jula för ett par år sedan. Det finns inget att klaga på. Vad kostar en sån i så fall, .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.