måndag 26 maj 2014

Sandbläster jula

Blästerpistoler och tillbehör. Visa filter Stäng filter. Sortera efter: Nyhet, A-Ö, Pris.


Monteras i borrmaskin och sedan rensar och rengör du snabbt och effektivt alla typer av järn-, metall-, plast-, sten- och betongytor från rost, oxider, slagg och färg till samma ytkvalitet som en blästrad yta. Färgborttagning på fönsterlister, dörrkarmar, träbåtar m.

Vi gillar prisvärd renovering och förvaring. Köpte mig en bläster från Jula när jag höll på att jaga bort rost från bilen och denna har visat sig vara användbar till mycket annat! Kraftfullare kompressor och bättre bläster borde göra susen.


Volvo 9turbo -volvo V-06. Men det är ju inget man blästrar några större saker med ! Classic Motor – för dig som har eller drömmer om en veteranbil. Eller motorcyklar , mopeder, lastbilar och traktorer – nostalgi på hjul!

Quattro is all you need! Hej, Någon som testat denna? Pris: 399kr Sandbläster för mindre blästringsarbeten, borttagning av rost, frostning av glaskivor mm. Ansluts enkelt till en vanlig dammsugare. Måste man köra med soda bläster där?


Om sodabläster behövs, kan jag använda samma tank som till sandblästringen, dvs den jag köpte på Jula ? Tacksam för instruktionshjälp. Skall dock sägas att jag i min ungdom var traktormekaniker, så jag har alltså inte tummen mitt i handen och hållit på med . Har byggt ett blästerskåp som jag tänkte driva med min Atlas Copco LEsom har 150liters tank. Men jag får det inte alls att fungera, den suger ingen sand överhuvudtaget från hinken. Provade att flytta upp . Nya favoritverktyget, en perago bläster för borrmaskin. Ytan blir inte den finaste men fort går det, och ytan.


När det är dags att byta bläster - medel så sopar man ner det som finns kvar i boxen i dun- ken. Boxen blåses ren och dammsugs så att inget bläster - medel finns kvar.

Hög kvalitét - Bra priser - Både för hemmabruk och proffs. Verktygsboden har ett brett utbud av blästerskåp. Din bästa sajt för billig shopping av Peragoskivor, japanska sågar, vacuumpåsar, outlet och mycket mera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.