tisdag 25 augusti 2015

Begagnad alloljebrännare

Alloljebrännare Skick: begagnad , körd ca år endast. Fungerar och är i bra skick. Bränner alla sorters oljor, helt rökfritt. Thermostatstyrd förvärmning.


Lev inkl slangar (sugledning för tex oljefat).

Oljepump med extra filter. Beg Kroll Kompressor UB( För modeller fr. 1kW ). Alternativa brännbara vätskor till olja?


Vi oftast flertalet begagnade brännare och alloljebrännare till försäljning. Alla säljs fullt genomgångna och med nya slitdelar samt månaders garanti. Vanligast är märkerna Kroll, Clean burn, Giersch , Baltur och Bentone.


Söker begagnad alloljebrännare för egnahemshus. Köp och sälj BEGAGNAD ALLOLJEBRäNNARE och andra begagnade prylar i din närhet.

Hitta begagnad alloljebrännare annonser nära där du bor. Jag håller nämligen på med samma experiment, har dock inte börjat på brännaren än. Men jag har samlat ihop 200L begagnad frityrolja nu i allafall. Jag är oxå intresserad utav vad Anders L köpt för brännare. De enda jag sett är Krolls och de är ju apdyra.


Ett ombyggnadskit till en Bentone 10V hade varit . Trots det säljs spillolja och används i alloljepannor eller pannor utrustade med alloljebrännare. Tänkte ev bygga om en oljebrännare till en så kallad alloljebrännare. Det rör sig framför allt om . Kan tillägga att jag köpte en alloljebrännare och skulle köra rapsolja men slutade med att jag lämnade tillbaka dreten då brännaren fyllde hela botten . Parts Garanti på begagnade bildelar. AllbildelAr i Huddinge Ab.


Nordens största leverantör av begagnade bildelar. VARMLUFTSPANNOR med tex. Hitta billigaste Tyska kroll alloljebrännare priser hos AllaAnnonser. Hydraulolja (handel 46) begagnad renad med centrifug och my filter.


Svår att nå på telefon, maila gärna.

Berggren Maskiner AB , Akron . Att jag sedan är nyfiken på om man kan elda med begagnad motorolja betyder inte att jag tänker göra det i praktiken. Det finns sk alloljebrännare som klarar spillolja, åtminstone för några år sen så stod det i annonserna också, men numera håller dom tyst omet (i Sverige vill säga). Begagnad hydraulolja renad med centrifug och my filter.


Har fat med renad olja. Sökord: alloljebrännare , Mercedes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.