onsdag 26 augusti 2015

Jula kakelborr

Kakelborr med volframkarbidspets. Lämpar sig för borrning i för glas, porslin, kakel och keramik. Borr med hårdmetallskär.


Vi har prisvärda verktyg och maskiner samt allt möjligt som får plats i en verktygslåda. Anpassad för borrning i kakel och klinker.

Vi har prylar för dig som gillar att hamra, borra, skruva, mäta eller svetsa. Bosta hem och trädgård. Jag har hål kvar att göra.


Min erfarenhet är att man . Jämför priser och läs recensioner på Elverktygstillbehör. Extra långt borr för betong och sten. Innehåller de flesta tillbehör som du kan behöva till din skruvdragar.


Några hål skulle borras köpte en dyr borr och hade även julas billiga.

Vi erbjuder allt från handverktyg och maskiner till trycklufts- eller . Det funkar bra så länge jag tar gott om tid på mig och låter borren äta sig igenom glaset. Teknisk information Vikt: kg. Säkrast är en riktig kakelborr – då är det som att borra i smör eller nåt. Ska sätta upp badrumsskåp i badrum. Vad ska man ha för borr?


Om du ska borra i kakel bör du vara lite försiktig. Finns det speciella för badrum? Om det är ett tungt skåp coh du ska borra djupt så är det en chansni. Mina är stenhårda, går inte att borra hål med en vanlig kakelborr , måste ha diamantborrar eller använda diamantklinga med vinkelslip.


Det är ju rätt fett även för klinkers. Köpte även den 2st av bästa kvalité på k-rauta, den enda sort dom hade . ScrapDesign: Första kakfatet klart! Jula , alla dom hade kvar.


Så nytt kakelborr måste införskaffas och jag har lär mig att göra kakfat i porslin hädanefter. Beställde ny ställning tillsammans med .

OM en sån här fungerar, eller kanske har koll på hur maksiner fungerar, om det bara ä att lägga ned å lägga pengarna på nya borr istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.