fredag 28 augusti 2015

Potatiskupare säljes

Alla potatiskupare från alla leverantörer hittar du på LantbruksNet. SÅLT potatiskupare med kupare. På HästNet hittar du alla beg vagnar, slädar och körutrustningar.


Belysning fungerar både framåt och bakåt. Traktor i bruksskick säljes.

Däcken har en del torrsprickor men alla håller luft. Lastare med ryck och slit skopa. Moms tillkommer på angivet högsta bud. Fakturakopia samt kvitto på betalningen skall medtagas vid hämtning.


Köparen skall själv ombesörja hämtning, ev. Objektet säljes i befintligt skick och . Sveriges största sökmotor för skogsmaskinannonser med alla jordbruksmaskiner till salu och jordbruksmaskiner säljes. Var hittar man en potatiskupare för hand?

Jag har hört att det ska finnas men har ingen aning var jag ska söka. Här hittar du begagnade traktorer och maskiner i både ditt närområde och i hela Sverige. Grimme potatisättare rad m gödsel SÅLD. Baselier kupformare 4xcm . Agrimarket Seinäjoki Maskincentral.


BARNSAKER SÄLJES Sittvagn Fin sittvagn märke Teitonia. Fullt liggläge om man vill fälla ned. Vändbar klädsel, tvättad. Inga Bud på djur fast pris ska sättas! Ifall man lägger bud kan man inte dra sig ur!


Med stor tvekan skriver jag detta. Jag har bestämt mig för att låna ut min pärla Barlder. Han är mycket körd framför allehanda don som vanligt 4-hjulsvagn, rockar potatiskupare , höräfsa, släde, plog. Hagforss bästa och största köp och säljmarknad i Hagfors.


Här finns allt från barnvagn, bil, cykel, vinterdäck, sommardäck, mope bilbarnstol, soffa, bor fåtölj, säng, tv, byrå, bokhylla . Annonsera gratis på Hagforstorget.

En autentisk gaffeltruck med chaufför med höj- och sänkbar gaffel. Leksaken är röd med svarta däck och matchande navkapslar. Förpackningen inkluderar dessutom en lastpall och en låda som barnet kan lasta sin gaffeltruck med.


En passande present för den som är fascinerad av maskiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.