onsdag 30 september 2015

Blogginlägg ideer

Har du drabbats av bloggtorka eller vill du bara ha tips på vad du kan blogga om ? Jag har listat tips och idéer på vad du kan skriva om. Saker att blogga som är roliga, som du snabbt kommer igång med och blogginlägg -tips som läsare älskar! Blogga om TV-program du gillar.


Lista de snyggaste programledarna på TV.

Hoppas att lista har hjälp dig med din bloggtorka. Förhoppningsvis kan du hitta ett par idéer som kan hjälpa dig att börja skriva blogginlägg igen. Jag hoppas att du har något du kan blogga om nu, så sätt igång, blogga på!


Alla råkar vi till och från ut för skrivkramp och bloggtorka. Därför tänkte jag ge några tips på ämnen att blogga om. Som jag nämnde i ett inlägg för några dagar sedan så hade jag kommit på en massa idéer på blogginlägg jag ville göra. Listan växte och blev ganska lång, så under tiden jag checkar av en och annan tänkte jag dela med mig av den för att låta er inspireras.


Alla får väl bloggtorka någon gång, right?

När det är bilder på dig . Visst är det jobbigt med bloggtorka? Jag brukar samla på mig idéer i en anteckningsbok som jag tar fram vid behov. Här är idéer till blogginlägg som jag har eller kan tänka mig att använda mig av själv.


Visa innehållet i din väska. Nu har jag sammanställt en superstor lista med över 2tips på blogginlägg som jag tänkte dela med mig av här på bloggen! Vill du ha flera läsare till din blogg ? Då ska du kika in på dessa nio tips.


De hjälper dig att skriva ett riktigt bra inlägg. För ärligt talat kan det vara ganska trist med framtvingade inlägg utan poäng. Alla har olika arbetssätt när man skriver ett blogginlägg. Oftast märker läsarna skillnad om inlägget har haft en klar tanke som . Det här gäller särskilt om man inte bara bloggar om sitt vardagliga liv utan också försöker skapa andra typer av lärorikt, . Skriv ner dina idéer i telefonen och använd dig sedan av dom! En väldigt vanlig bloggportal där du lätt kan utforma din egen design.


Dock är detta en vääääldigt stor portal vilket kan göra det svårt att få uppmärksamhet och klättra sig uppåt.

Jag älskar verkligen listor. Så jag tänkte varför inte en lista? Vi blir allt fler och fler bloggar, det är verkligen ett fantastiskt sätt att dela sina erfarenheter med hela världen.


Eller i alla fall dom som tala det språket som du . Har du någonsin hamnat i den situationen att du inte vet vad du skall blogga om? Om så är fallet är du inte ensam! En av de vanligaste utmaningar som jag själv stött på är att hela tiden hitta nya idéer att blogga om.


Efter tio långa år kan det minst sagt vara en tuff uppgift. Personligen tror jag att det är den . Magnus, du kanske skulle börja blogga ! Det är superiätt, du behöver bara plåta lite bilder då och då som du sedan skickar iväg till datorn. Efter mycket övertalning och några gratisluncher med starköl gav jag med mig. Sök efter information på nätet och var kreativ med ditt skrivande. Det kan vara smart att fundera på olika ämnen och försöka organisera dina idéer.


Presentera inte allt innehåll på samma sätt. SimpleSite låter dig lägga till videos, bilder, länkar och citat i dina blogginlägg för att göra dem mer intressanta och . Patrik Ehn var själv inne på det spåret när han i ett blogginlägg efter uteslutningen pekade på maktkampen i partiet: Politik handlar om idéer men också om makt, och . Innovation, idéer , utveckling, kollaborativt och medarbetarengagemang. Listan kan göras lång på ord som används när företag och organisationer pratar och planerar hur de vill arbeta med att utveckla sin verksamhet. Vi har lärt oss att det finns tre olika typer av organisationer: – Powerpoint.


De företag som visar otroligt . Då var vi igång med vårt nya tema, Mitt land. Efter att ha frågat eleverna utifrån Sva-målen vad de ville jobba med för att nå målen har jag nu förberett en alignmentplanering och en matris, formulerat språkliga mål och färdigheter så att vi är klara att sätta igång. Svårt att komma på idéer till nya inlägg ? Här kan du läsa om enkla tips som hjälper dig med nya inlägg för sociala medier och din blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.