fredag 25 september 2015

Börja videoblogga

Här får du lära dig allt du behöver för att börja videoblogga. I denna video ger jag er som vill börja videoblogga lite tips. Nu går det att videoblogga på blogg. Många av våra bloggare har testat. Längst ner här hittar ni guide till hur ni kommer igång med ert videobloggande.


Vad behöver jag för att kunna börja vlogga?

Filmar du med din mobiltelefon och vill få bättre ljud? Tycker du att ljuset i dina filmer är för dåligt? Här hittar du tips, råd och utrustning för dig som vill börja videoblogga eller söker inspiration för att utveckla dina kunskaper. Oavsett om du har din vlogg på eller på din . Har gjort en eller två videobloggar förut men tror jag tagit bort alla, en brud på behandlingshemmet sa att jag borde börja med det och göra lite roliga saker i. Jag frågade er för någon vecka sedan vad ni vill se mer av på bloggen, och på omröstningen fick flest röster Vloggar.


Tänker därför ta tag i mitt konto och börja göra videos av olika slag, men frågan är du vad ni vill att jag ska göra för typ av vloggar. Jag är inte så superinsatt med rörligt material, men någon gång .

Jag har funderat lite på att svara på frågestunden (den hittar ni HÄR men det går bra att ställa frågorna i vilket inlägg som helst!) i en video. Jag har snott klippet till min blogg, det här måste man ju dela med sig av! Håller på att lära mig en massa i windows movie maker,har länge velat videoblogga men de har aldrig blivit av p. Inte fattat något utav windows movie bajsmaker. Hatar att höra min röst,förlåt till alla er som får stå ut med att höra den dagligen,förstår om ni blir . Hejhej på er ~jag har funderat länge på att börja videoblogga om lite roliga saker som läsare kan följa med mig på va. Jag har faktiskt börjat fundera på att börja videoblogga igen, jag gjorde ju det på min förra blogg och det är riktigt kul faktiskt.


Jag vet inte varför jag inte har gjort nån videoblogg när jag har bloggat här, har väl inte orkat antar jag. Iaf, skulle ni vilja att det dök upp nån videoblogg. Funderingar om att börja videoblogga Tjatja bloggen jag har tänkt på en sak väldigt länge liksom, att börja videoblogga. Att blogga det är ju roligt, men om man både bloggar och videobloggar borde det vara ännu roligare, men alltså att man inte bara sitter och skriver ut att man kan prata för alla dem . Nu avslöjar han för Resumé att han även kommer att börja videoblogga för SVT Opinion.


Vi är några handplockade som turas om att spela in inlägg via mobil som SVT sedan lanserar på sin sida. Min avdelninge kommer att heta Birros Opinion. Jag kommer ta upp samhällsfrågor som jag brinner för men . Nu så ser jag lite risig ut.


Kommer att börja videoblogga mycket mer nu Vad tycker ni om det?

Men idag är en sådan dag. Kanske ska börja med ” Dagens fråga” i form av videoinlägg? Jag har tänkt på det här med videoblogga lite då och då! Anna-Lena Nyfors-Norrgård.


Det kanske är en bra ide?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.