måndag 28 september 2015

Instagram se vem som kollat

Då kommer det upp ett öga som visar hur många – och vilka – som har tittat på din story. Det är bara du som kan se vilka som har sett din historia, utlovar Instagram. Metro UK skriver även att det tillkommit en sökfunktion som gör det lättare att se vem som följer dig. Genom att klicka på förstoringsglaset . Har du alltid undrat över vad ordningen på de som tittar på din Insta-story betyder ? Svaret på vem som är mest intresserad av din Instagram -profil kan nämligen ligga i din .

Det här knepet avslöjar vilka som är dina spökföljare! På Instagram kan du inte se vilka som är inne och tittar på dina bilder, däremot kan du se vem som kollar på dina Instagram Stories. Plötsligt blev detta väldigt intressant… På redaktionen har vi. Nu visas vilka som kollat på din story.


Senaste tiden har det dykt upp massa appar som gör det möjligt att se vilka som har besökt din profil på Instagram. Jag är bara skeptiskt av mig, och försöker få in information, som lanske kan visa att detta är en app som absolut visar vem som har spanat in sin profil. Det blir allt svårare och svårare att stalka folk på Instagram.


Om du gjort något av dessa saker så har du garanterat blivit upptäckt! Ditt namn dyker alltid upp på wiewd-listan Ja, för man kan faktiskt se vilka som tittar på ens videor och filmklipp.

Om ditt namn ständigt ploppar upp på listan över de . Vilket liknar Snapchat mycket då man även där kan se vilka som har tagit sig en, eller hundra, tittar på din story. Så tänk på det nästa gång . Grabbar, låt oss vara ärliga. Den här gången var det min tur. Jag snokade givetvis upp en tjej på instagram.


Självklart inte vem som helst utan en tjej jag gillar. Hon har aldrig haft privat profil så länge hon haft instagram , men bara ett par dagar efter att jag börjat snoka där så har . Kolla vilka som har kollat min profil? Nu när de flesta uppdaterat till Instagram Stories har vi lärt oss att det dyker upp händelser högst upp i den vanliga feeden som scrollas åt vänster.


Vi kan även gå in på valfri profil och se händelserna genom att klicka direkt på profilbilden. Vad jag inte hört Mark Zuckerberg nämna, . Nepp, bara om du har privat konto då du bestämmer vem det är som får följa dig. Nej det går inte,, men du kan göra privat konto så du måste acceptera vilka som ska följa dig:) avatar.


Jag har märkt att om du har instagram kopplat till fb, så kan du se vilka personer som tittar på ditt . Mer från Boom Smart Facts. Du kan se vem som har sett dina Instagram Stories . LinkedIn gör det och det fungerar ju bra.

Men det finns bot på problemet, . Instagram har uppdaterat sin app och nu kan du se hur många som sett ditt videoklipp. Det är alltid roligt att se hur många som sett ett videoklipp, men kanske störst nytta är funktionen för de som använder Instagram som ett arbetsverktyg. Få bättre koll på hur andra interagerar med . Nu har instagram lanserat statistik, ungefär som på bloggen att man kan se hur många som har varit inne och kollat och inte bara de som följer.


Dock så blir jag förvånad för minahar sjunkit rejält, men jag har ju ändå runt . Vi har testat en app som ger dig total kontroll över aktiviteten på Instagram. Vill man ha kontroll kan man sätta sitt konto till “private”. Då kan bilderna bara ses av dem du godkänner.


Själv tycker jag dock att det är lite vitsen med Instagram att man öppet delar ut sina . Läs recensioner, jämför kundbetyg, se skärmavbilder och läs mer om Follower Butler – Followers Tracker for Instagram. Har du undrat över vem som har slutat följa dig eller blockerat dig på Instagram ? Med Followers for Instagram kan du ta reda på allt om dina Instagram -följare och mycket mer! Vilka är egentligen personerna bakom alla matkonton, äventyrsprofiler och kreatörsforum? Eller vilka är personerna bakom alla bra företagskonton?


En sida som vi tidigare kunde få genom Snapchat men som nu finns tillgängligt direkt i deras . Så lätt kan folk avslöja. Undrar nu om hen kunde se att jag varit inne och kollat hens konto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.