fredag 30 juni 2017

Bläster swedol

Blästerpistol med slang. Istället för att ha en behållare på pistolen stoppas slangen ner i en spann med bläastermedel. Hos Swedol hittar du fordonstillbehör, maskiner, hydraulik, elartiklar, lyft och last, verktyg och arbetskläder för proffs, företag och privatpersoner. Med uttag för dammsugare.


Invändigt mått ca Hx Lx Bcm.

Utvändigt mått H1x L89. Hur har det gått med dina bläster äventyr, köpte du glaskulor och vilken sort isåfall? Sodablästern värmer varken upp eller sträcker.


Jag har blästrat en del och jag jobbar på Swedol. Ta det lilla blästerskåpet och det stora hos Swedol och kolla vad dessa vill ha för liter per minut? Du har inte 4minut liter i din hästars kompressor så det spelar ingen roll vad du har för andra grejer Biltema, Swedol , eller Atlas copco det blir inte bättre i . Lik- nande modeller finns hos.

När det är dags att byta bläster - medel så sopar man ner det som finns kvar i boxen i dun- ken. Boxen blåses ren och dammsugs så att inget bläster - medel finns kvar. Har byggt ett blästerskåp som jag tänkte driva med min Atlas Copco LEsom har 150liters tank. Har köpt en enkel blästerpistol från Jula, sanden hade jag tänkt ta från en hink i botten av skåpet. Men jag får det inte alls att fungera, den suger ingen sand överhuvudtaget från hinken.


Provade att flytta upp . Sen köpte jag handskar till blästerskåp på swedol , dom säljer dom som reservdel typ. Jula hade samma prylar till bättre pris, men skulle inte få hem förän i maj. Lite slangstump och lite kopplingar hade . Visa fler erbjudanden för Flipfury Blaster.


Erbjudanden från Clas Ohlson, Årets katalog! Stort utbud av maskiner och verktyg till rätt pris från kända varumärken. Handla direkt på nätet, snabba leveranser och fri frakt vid köp över 5kr.


Air Gunsa tillverkar sprutpistoler för proffsanvändare, man är en del av världsledande Anest Iwata från Japan. I en sprutpistol från Air Gunsa får du utmärkt värde.

Swedol har en för 700:- men frågan är om den funkar bättre. Där säljs san glaskulor och .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.