torsdag 22 juni 2017

Weimer vinsch

Ny modell komplett med slang och 2-kanalsradio, en vinsch för den lite mindre kranen. Vinschen är kraftig och klarar en krävande miljö. Bruksanvisning i original. Radiosats för mekanisk driven vinsch. Levereras komplett med radio med monterad kablage, ventil, slang, cylinder för reglering och en vajer mellan cylinder och spak.


Kontrollera leveransen så att alla delar är med före monteringen.

Går i funderingarna att skaffa en vinsch till lastaren. Nu undrar jag hur stor nytta jag har av radiostyrningen? Tror mig vilja sitta inne i hytten och tillika kunna manövrera kranen när man vinschar in. Antal: styck, Lägg i varukorgen. Hydrauliska vinschar för kranmontage!


Ditt namn: Skicka tips till e-post: Meddelande: Tipsa en kompis. Tillägg vinsch We-7komplett vinsch radiostyrd. Delar som ingår i hydraulvinschen.


Köper Du hydraulvinschen separat för egen montering kontrollera först att alla delar finns med i leveransen.

Alla vinschar från alla leverantörer hittar du på LantbruksNet. Nu tänkte jag fråga den. Jag skulle vilja ha en radiostyrd vinsch med inmatning, stopp, utmatning och frihjul. PO: Fler än 5inlägg . Stopi v stik s prodajalcem osebno. Klikni na sliko za več informacij.


Click to Contact Seller . Kontaktirajte prodavca polovnih šumske prikolice direktno. Det här med problem med framkomligheten och fjolårets fastkörningar har fått mig att fundera på att skaffa en vinsch. I och för sig har jag del i en kraftuttagsdriven trepunktskopplad vinsch som morfar köpte åt släkten att använda, men den är ju lite svår att få med sig och finns därmed inte tillhanda vid. Information available on the internet.


Vagnen är förstärkt i kraninfästning och ramstyrning. Rulldrift, bromsar och vinsch kan fås som tillägg. Isachsen, Handy vinsch , Norska. Verksta Lunne- og lasteapparat for traktor. Trima, Farmi- Vinsch JL3 Svenska.


Tunby Vognfabrikk, Bulldog. Vilhelmina Mek verksta Stalo, Svenska.

Klikkaa kuvaa tai merkin mallia saadaksesi lisätietoja. Weimer Skogsteknik, RDM- Svenska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.