måndag 26 januari 2015

Optimistjolle blocket

Träbåt,båttrailer och trailerbelyssning. Laser Radial Övermastl och Rorkult XD. Stor och stadig plastbåt. Kunde inte ladda in sökresultat. Alla annonsörer Privat Företag.


Båtar i Göteborg — 8annonser.

Det rör sig alltså om en optimistjolle i mahognyplaywood med potential. Småfix finns för den händige, ev. Visst läkage finns, men det är självlänsande då man . Hitta billigaste Optimistjolle blocket hos AllaAnnonser. Fin optimistjolle av mahogny. Det fattas en latta, i övrigt är båten i fint skick.


Handgjort och välputsad Miracle. Säljer nu min handbyggda segeljolle, ej använd de senaste åren förvarats inomhus. Automatisk uppfällning av centerbord .

Denna sida görs endast för ett underhållande syfte, inte för att på något sätt skada någon! Best of Blocket ansvarar ej för annonsernas innehåll. Vi har nu optimistjolle till salu från Blocket. Ofta fästs även en tamp på mitten av hanfoten, direkt mellan skot och bom för att kunna fininställa bommens böjning. Seglet fästs i mast och bom med hjälp av korta tampar, så kallade litsar.


Denna lösning är ovanlig på moderna jolleklasser. Skotet har normalt utväxlingen tre till ett och sista blocket är ett spärrblock. Vi hjälper gärna till med råd och frågor då ni ska köpa en optimist. Jnr 4Anna i Växjö är till salu på Blocket ! Arbetare i Göteborg för över hundra år sedan! Föräldrarna till dottern år : Vi har köpt en Optimistjolle till dig!


Dottern : Men då kan jag ju inte se min . Jag försöker få tag på en extremt billig liten båt, typ optimistjolle eller släpdinge, för att ha som lekbåt i lugna vatten, och kunna ro runt i lite. Men hur sannolikt är det att dessa personer läser köpes-annonser, om jag nu skulle lägga ut en sån på Blocket ? Centerbord och roder i enklare utförande för optimist-jolle. Har hittat en mobil på blocket jag vill köpa.


Jag har beslutat att sälja min fina seglarjolle pga tidsbrist och tappat intresse. Men den som säljer bor i norrland och jag i Stockholm. Finns det nått vettigt sätt att skicka utan att.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.