tisdag 27 januari 2015

Waso tanklock

Tanklock WASO med st nyckel passar flertalet bilmodeller. Tyvärr vet jag inte till vilken bil. Vackert fin aldrig använd. Låsbart tanklock till Volvo amazon WASO Se bilder! Modell, Från, Till, Motor.


Pris Ex Moms, Pris ink Moms.

Välj butik för lagerstatus ›. Produkten passar följande bilar. Nytt tanklock till Ford , Lincoln-Zephyr , Mercury , Hudson-Terraplane. Två tanklock , ett utan nyckel tyvärr. Det med nyckel vet jag inte var det passar men det andra är till Volvo amazon.


Ett enklare sätt att hyra maskiner! Waso tanklock med nyckel. WASO låsbart tanklock VOLVO AMAZON.

Auktion - dagar kvar, 1kr på Tradera. Men jag har ingen koll på vad priserna ligger. Vad skulle du ta betalt för ett nytt ? Startknappen har jag alltid använt. Jag kommer att få en väldig massa nycklar, nu har jag en för rattlås, en för dörrlås (bytt för några år sedan), en för bagaget, två för varsitt tanklock ! Vi har varit tillverkare av tanklock i över år och är ett av Europ.


Detta tanklock är gjord av PVC plast. Nu finns bara tanklock att köpa från USA, som är dyra men också dåligt konstruerade. Klicka på och drag markören till korrekt position. Glidhammare med plåtskruv?


Skruvmejsel, hammare och skiftnyckel? Locket är med största sannolikhet orginal , och det svider att behöva förstöra det helt. Körde tyvärr ifrån mitt tanklock när jag tankade nyss. Alltså det som är i plast och skruvas på, inte tankluckan. Bilen är en Saab 9- -98.


Mycket tacksam för svar ! Fick tag på ett kromat WASO -lock till min. Har letat länge sedan jag glömde mitt förra på en JET-station….

Brukar dom vara svåra att få tag på annars ? Det beror på vilket lock du menar, eller kanske snarare .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.