fredag 19 juni 2015

Cellip phonzo

Observera att dessa abonnemang inte kan tecknas eller bytas till, utan informationen på denna sida vänder sig enbart till befintliga kunder. I detta abonnemang ingår dessutom en rad funktioner gratis eller till riktigt generös prissättning. Cash går inte att lösa längre.


Finns det någon IP operatör dit man kan portera om sina nummer för att behålla dessa nummer till en rimlig summa? Phonzo blev ju tidigare uppköpt av CellIP. Sida 1) - Voice over IP - VoIP.

För de existerar inte längre! Nu säger deras webbsite så här: Bästa kund. Den 5e oktober i år kommer Phonzos IP-telefoni- abonnemang därmed att övergå till Cellip. Du kommer behålla samma avtal som.


En operatör jag fann i samband med det, som jag blev väldigt nyfiken på är Internetport. Dyr anslutning, dock bra samtalspriser där extratjänsterna ingår. Flyttar man med sitt nummer slipper man . Jag har fiber via opennet med för närvarande telia och tidigare universal telecom.

Ska sägas att SIP telefonin har fungerat utmärkt med båda operatörerna. Har inte provat mot cellip då ja inte har ett abb hos dem, men CeasarSG verkade . Fick ett reklamerbjudande angående IP telefoni via dem och det lät rätt ok. Jag fick tips av en bekant som använder Cellip. Men när jag letar lite så hittar jag ju några som är billigare.


Har Adsl via BBB som jag tänkte behålla. Framförallt är det så billigt. Jag betalar kontant i förskott och sedan ringer jag upp för dem. IP-Telefoni (Obs! Ingår ej i ordinarie abbonemang).


Fibernätet kan även leverera IP-telefoni till ett mycket lägre pris än te. Den tjänst för bredbandstelefoni som blev bäst i PC för Allas test var uppstickaren Phonzo. Företaget har lägst priser.


Så mycket pengar sparar . Cellip Privat Abonemang (extern hemsida).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.