fredag 29 januari 2016

Äntligen fredag skämt

Inskickat av: Adam Evertsson Upphovsman: Okänd. Bilbomb har fått ny innerbörd. Se upp för fallande rådjur. Vad för slags kryssning.


Rolig bil januari . Veckans i särklass lättaste steg tar man när man lämnar jobbet en fredag.

Hur fredagen har fått sitt namn är lite oklart. En samling torra skämt som verkligen får dig att . Enligt vissa så har den fått sitt namn efter Odens hustru Frigg och enligt andra så har den uppkallats efter gudinnan Freja. Oavsett vilken gudkoppling dagen än må ha så skriver . Ni vet den där känslan när det äntligen blir helg? På sekunder fångar humorgruppen Inte helt hundra den känslan perfekt perfekt.


En av negrerna blir träffade och faller i backen varvid de resterande tre negrerna tappar badkaret som följd. Hejhej:) Idag gick jag upp vid 9tiden, åt en god frulle och chillade framför nyhetsmorgon. Blev en lång skön dusch innan jobbet, otroligt hur skönt mitt hår blev efter!

Måste komma ihåg hur jag gjorde haha. Slutar strax efter och då ska jag möta upp Annika. Meningen var att vi skulle ut ikväll men ingen av . Han presenterade sig snabbt och förklarade sitt ärende. Nu har du turen med dig”, sa kvinnan som hette Gunilla Bäcklund.


Hade du ringt tio minuter senare hade du fått vänta till måndag morgon. Jag var precis på väg att gå på ett heldagsmöte. Hon skrattade åt sitt eget skämt.


Humorsida, skicka gärna in bilder eller dela dem. Direktör Nilsson hade bestämt sig för att börja spela golf. Efter några inledande lektioner var det dags att ge sig ut på banan och där åstadkom Nilsson uppståndelse direkt. Redan på första slaget fick han en fullträff som skickade iväg bollen med väldig fart upp mot himlen . Best of Instagram - Skämt.


What really happened last night in Sweden. Thomas Pettersson Jeanette Capocci spelar upp ett smakprov från föreställningen Ett makalöst bröllop som. Märkligt va mycket “dåliga” skämt det snurrar runt via mejl och SMS.


Min kollega fick just följande SMS. Har Gävle kommun kontaktat dig?

De vill nämligen ha tag på en bock som ingen tänder på! Detta fick jag i mejlen: Två män sitter och isfiskar. På tal om något helt annat, när jag var ute och sprang idag så mötte jag en hel klump med snygga och vältränade killar utan tröjor så nu vet jag ju iaf vart jag ska vara varje fredag förmiddag hehe!


Skämt åsido, skönt att komma iväg ut och springa. Har ju anmält mig till ett 5km-lopp så jag lär väl träna lite. Vakt-Valter igen såklart.


Usch och fy, då tar det ännu längre tid innan det blir fredag …eller vad? Jag tillhör inte den gruppen, det bekommer mig inte, om det är mörkt, jag går inte in på någon . SeanBananOfficial - Sean Banan - Skämt - SeanBananOfficial. Fredag Sean Banan på Stan pgm del Fotboll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.