torsdag 24 mars 2016

Också en bajamaja crossboss

Också en bajamaja crossboss (svar) Kategori: Webb-kryss. Föreslå en synonym eller ett motsatsord till toalett. Synonymer och motsatsord till bajamaja. Se exempel på hur bajamaja används.


Sidan kommer tillbaka så fort det bara går. Korsordslösaren har råkat ut för tekniskt strul. Ny tjänst – Har du kört fast med korsordet? Kompletta lösningar för portabla . Exempel på hur bajamaja används i svenska tidningar. Efter helvetet i Tour de ski där nästan bodde på bajamajorna slog han till med en riktigt bra kvaltid i Planicas sprint.


Detta år fastnade också en man i en . Bajamaja AB är ett företag som främst tillhandahåller flyttbara utomhustoaletter, vilka ofta används vid till exempel stora evenemang. Bajamaja har med tiden blivit en generell benämning för portabla toaletter. Böjningar: bajamaja , bajamajan, bajamajor, bajamajorna.


Engelska: portable toilet. Här får du hjälp direkt i Sveriges största korsordslexikon! Vi har lösningen till ditt korsord! Välkommen till Bajamaja – En av de marknadsledande företagen i Skandinavien inom grenen portabla toaletter avsedda för evenemang.


Väldig opassande, inte nog med att hantverkare av dylika slag skulle besöka oss för att mäta både det ena och det andra, det var också meningen att jag skulle luncha med en av mina. Det var inte bara Storytel som min mobil fick tjäna idag utan även Cross Boss , ett korsordsspel som jag och min sambo just laddat ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.