onsdag 30 mars 2016

Radera bilder iphone bildström

När du raderar en bild från Min bildström raderas den från vyn Min bildström på alla dina enheter när du ansluter dem till wifi eller Ethernet. Alla enheter måste använda den mjukvara som krävs och ha Min bildström. Ta bort bilder från Min bildström och ta bort dem från dina iOS ‑enheter.


Du kan frigöra lagringsutrymme på iCloud genom att radera bilder och videor som du inte vill ha kvar. Du kan radera bilder från Min bildström i iPhoto 9. Om du inte har aktiverat .

För den som vill ha alla bilder på alla sina enheter, automatiskt och (oftast) smärtfritt, erbjuder Apple två alternativ: Min bildström och Icloud bildbibliotek. Grundidén med funktionen Min bildström är enkel. Tänkte inte behöva radera en och . Håller på och rensar min telefon och har märkt att kamerarullen och min bildström som Jag kör över bilder till macbooken är i princip identiska. Nu när alla bilder är sparade på datorn å ligger i bildströmmen både på datorn å mobilen undrar Jag om man kan ta bort allt i kamerarullen å ändå har kvar . De bilder som du har sparat i ett annat album på en enhet eller dator raderas inte heller.


Nu har jag en väldigt grundläggande frågeställning kring bildström. Kan inte frigöra minne på telefonen? Kan någon hjälpa mig med att förklara vitsen med bildström och hur man får bort bilderna?

Du kan också läsa om hur du skapar mer utrymme på din enhet och hur du kan få tillbaka dina bilder om du råkar ta bort dem av misstag. Följande bilder raderas inte när du tar bort bilder från Min bildström. Alternativet till att betala kan givetvis vara att radera innehåll och istället lagra lokalt i datorn bara. Svar: Det beror på om du verkligen vill ta bort.


Cloud: Spara lagringsutrymme genom att radera bilder och videor. Frigör lagringsutrymme på iCloud genom att radera bilder och videor som du. Innan du raderar bilder eller.


Radera flera bilder från iCloud. Bildström , markera bilderna du vill radera och tryck. Du kanske porlande i ett exclamatory sätt, ”jag startade bara programmet Bilder på min telefon och det finns stillbilder där. Ah, det skulle vara din bildström.


Och dessa bilder fortfarande tar upp plats på min . Katalogerna har totalt obegripliga namn, se bild. När jag tar nya bilder vet jag aldrig i vilken mapp de hamnar. Det mest irriterande är att inga mappar eller bilder går att radera , har kopierat dem till datorn. Men de går inte att radera eller modifiera på något vis.


Helst så hade jag raderat allt i DCIM och kanske . Sms tar nämligen mycket plats på telefonen och ärligt talat, varför spar vi dem. Det visas inget separat album med namnet Min bildström.

Radera bilder från Min bildström - Apple-support. Här är två snabba och enkla lösningar så att du kan börja återställa bilder direkt. Pad eller iPod touch med iOS 5. I iOS finns ”Kamerarullen” som innehåller alla bilder tagna direkt med enheten, och ”Min bildström ” som visar alla bilder som tagits oavsett enhet.


Skulle lagringsutrymmet trots allt inte räcka till kan man enkelt uppgradera lagringskapaciteten direkt från iOS -enheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.