måndag 24 oktober 2016

Lång bob

LOB ( lång bob ) – Lob är en desto friare längd. Håret ligger på kroppen men över axlarna. Jag brukar tycka en lob är snyggast när den kortaste delen ligger vid ” krag-kanten” och längden går ner mot nyckelbenet och sedan ner mot brösten. Frampartiet skall även här vara sluttande och med trubbiga längder . Har du tunt, tjockt eller kanske lockigt hår?


Vi guidar dig till klippen som passar ditt hår allra bäst.

Att bestämma dig för vilken frisyr du ska ha kan vara knepigt. Du hittar en bild Khloé Kardashians snygga bob eller Brigitte Bardots klassiska gardinlugg, visar upp den för frisören som suckar lite. LOB är en lång , utväxt BOB. Men många väljer i dag att klippa den här trendiga klippningen. En LOB kan vara lockig eller rak, ha lugg eller inte.


Kim Kardashian, Karlie Kloss och . Hitta och spara idéer om Långa bobs på Pinterest. Visa fler idéer om lÅng bob , Frisyr och Medium bobs.

En lob, dvs en lång , utväxt bob , är det senaste årets trendigaste frisyr. Allra snyggast är den rufsig, en. Hollywood front lace wig. En front Laceperuk med handknutna strån på en s. Bob ställde ner glaset och log mot henne. Just nu går jag igenom polisens policy, vilket tydligen också räknas som polisarbete.


Men du, har kollegorna i London kollat upp saknade personer? Antar det, men det är ju svårt när de inte . Hon har ju tjatat om ” lång - bob ” jag vet inte hur länge, så då blev det så när Veronika ändå skulle klippa henne. Gissa om en liten mini me var super stolt! Hela tiden stack han upp huvudet och tittade sig omkring. Vi kom i god tid till kliniken.


Där var som vanligt kaos med hundar som slet i sina koppel och morrade åt katterna som hukade i sina transportburar. Bob stack ut lång väg i sin enkla låda men han var inte orolig. Han verkade lita på mig.


Den hetaste frisyren just nu slutar över nyckelbenen. Inspireras av de här kändisfrisyrerna när du ska till frisören nästa gång. Pagen, eller loben ( en lång bob ), är frisyren som länge varit en favorit hos vårt favoritstjärnor.

Allt fler väljer att följa efter och kapa längderna hos frisören. Känner du att det är dags för en ny . Det känns som att det blir mer och mer populärt med en kortare frisyr igen. Jag tror inte att jag skulle våga klippa av håret nu eftersom jag inte vet om jag passar i det och har sparat ut mitt hår länge. Tycker att långt hår är väldigt fint också och om det inte passar tar det så lång tid att växa ut igen, men om .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.