måndag 31 oktober 2016

Växlande relä 230v

NC eller NO (öppnande eller slutande). Maxbelastning: A vid 2V AC eller V DC. Strömförbrukning: W. Visar produkter inom kategorin Reläer.


Mulitifunktionsreläet ställer du snabbt in med en omkopplare.

Reläna är försedda med lysdioder som ger en tydlig indikering. RE11RCMU frånslagsfördröjt relä , reläkontakt. Arbetsströmsrelä hittar du hos Elbutik. Interfacereläer iRBN, iRTBT.


Relä 240VAC, röd lampa, växlande kontakter 16A, modul. IRC C10-reläer består av två typer 1-poliga reläer: Utgångsrelä med 1-poligt växlande kontakt, 10A(AC1) och Ingångsrelä med 1-poligt växlande tvillingkontakt, 1mA till 6A. Reläet har en färgkodad testknapp som både är låsbar och återfjädrande.

Robusta flatstift (mm) för industriella applikationer. Brumfria arbetsströmrelä för montage på DIN-skena i normcentraler. Samtliga relä har växlande kontakt och finns i 1- och poligt utförande och samtliga om moduls storlek. Relästatus indikeras med en röd lysdiod. För att göra detta förstår jag att jag behöver någon form av hygrostat och ett växlande relä.


Jag tänker mig då att jag behöver det växlande relät för att i normalfallet driva fläkten från stegtransformatorn men när hygrostaten slår till, växlar relät till att driva fläkten direkt på 230V. Kommer detta fungera, är inte . Tips på fjärrstyrt relä för att styra två separata. Hur kan jag forcera fläkten på max med timer? Slut Begränsat lager I lager.


För BMW, For Opel, Volvo m. Analog universaltermostat. Ställbar finjustering av temperaturskalan. Potentialfritt växlande relä : 16A Galvaniskt avskild . Med ram, centrumplatta och trycke av halogenfri termoplast.


Fästskruvavstån mm.

Skruvanslutning av ledarna. Avsedd även för kombinationsmontage. Vid utanpåliggande montage användes förhöjningsramar. Timern kräver 230V anslutning och är försedd med pot.


Ursprungligen inskrivet av VikHe jo justdet. Men jag antog att det var växlande på detta relä eftersom att bilden visade så. Bilden på relät vittnar om att det endast är slutande, inte växlande.


Hug0: Jag förstår inte riktigt. Välj butik för lagerstatus ›. Växlande relä med fästöra, A Produkttyp Relän .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.