torsdag 23 november 2017

Sälja underkläder

Har lagt ut ett par annonser på att sälja mina trosor MEN har problem hitta BRA sidor, Någon som är mer bevandrad i denna värld än jag? Risker med sälja trosor? Ni som säljer använda trosor o. Begär ni pengar innan ni börjar använda plaggen?


Sälja använda trosor på bästa sätt? Att sälja sina underkläder för extra inkomst.

Men samtalet skulle nu komma att ta en helt ny vändning, när mannen undrade om hon kunde tänka sig att sälja sina egna underkläder till honom, för 5kronor. Kravet var att trosorna skulle vara använda och otvättade. Pengarna fick Therese att bortse från alla risker. Han sa att han kunde möta Therese . Sälj våra lättsålda produkter och tjäna pengar till klassen, föreningen eller laget. Se hur mycket ni kan tjäna snabbt och enkelt!


Tack vare vår smidiga hemleverans går det dessutom att sälja våra . Tillåtet med restriktioner.

Det är tillåtet att sälja nya underkläder. Vad sägs om ett par använda trosor för 2kronor? Vi på PXC säljer underkläder. Allt fler unga studentskor säljer sina smutsiga underkläder på nätet - och sugna köpare finns det gott o. Hej, det är så att jag har väldigt snålt om pengar just nu och fått höra från en vän att man kan sälja sina använda t. Anna Book rasade i vikt efter Biggest Loser VIP och de gamla underkläderna passar inte längre. Sångerskan erbjuder sig nu att sälja sina gamla trosor.


Det japanska fenomenet Burusera - kvinnor som säljer sina använda trosor - sprids nu i Sverige. Expressens granskning visar att över 1västsv. Behöver få in lite extrapengar och har tänkt sälja använda otvättade trosor. Top of the market verkar vara använda trosor just nu. Har fått kontakt med ett 15-tal gubbar som.


Jag har fått förfrågningar ett flertal gånger nu om ifall mina använda underkläder – mina trosor – är till salu. Jo man rynkar ju lite på näsan när man läser det meddelandet faktiskt. Man skulle kunna känna sig förnärmad.


Men vad fan, what ever floats your . Hejsan Jag funderar på att börja sälja mina använda trosor.

Det finns tydligen en marknad för det, och köpare. Anledningen till att jag funderar på det är självklart för extrapengar, men även att de känns rätt spännande och jag går igång lite på tanken måste jag erkänna :) Undrar nu om nån har ergarenhet . Detta ledde till ett upprop på Internet och när vi träffas är det dagen innan kursstart för ”Konsten att sälja underkläder ”. Therese, 28: Jag sålde mina använda och otvättade trosor. Snart sålde den gifta småbarnsmamman sina använda underkläder och. Verifierade och godkända annonsörer. Här kan du tjäna pengar på att sälja dina använda trosor, underkläder och andra fetishprylar!


Du kan vara 1 anonym och du har möjlighet att ändra din annonstext och byta ut dina bilder när du vill, helt gratis! Eftersom vi vet att många köpare vill ha en bevisbild innan dom köper . Hon skulle sälja ” underkläder ” och ordet underkläder framsade Eva som om hon fått hela maginnehållet upplagt i handen. Kalsongparaden som butiken inte skulle, heta var på väg att fyllas till bredden med underkläder.


Tanken var att de skulle sälja underkläder av blandat slag, men eftersom de redan hade ett stort lager av enbart kalsonger, så var det i den änden de var tvungna att börja, som kalsongförsäljare. Beatricehade hellre startat en .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.