måndag 24 november 2014

Blogglista om mig

En bild på en person som jag saknar. Vart skulle du vilja vara just nu? På en uteservering med en latte i handen i en storstad och titta på folk.


De sista två kanske inte riktigt hjälper varandra direkt, men men. Du måste klä dig i en färg r. Idag vaknade jag 8:4 riktigt tidigt för att vara mig !

Idag drack jag hallon smoothie, kaffe och åt en smörgås. BLOGGLISTA - FRÅGOR OM MIG. Just nu avokado och riskakor. Finns väl helt klart värre saker att vara beroende av haha!


Det finns många saker jag skulle kunna säga att jag är beroende av men en sak är jackor. Jag älskar verkligen att köpa nya jackor och det är oft. Om jag inte hette X skulle jag heta: Linnéa enligt mina föräldrar som valde mellan Linnéa och Ellinor.


Jag får nog vara så tråkig att svara att jag faktiskt är nöjd med mitt namn – jag vill heta Ellinor. Får jag välja själv så ….

Om jag kunde spela ett instrument jättebra skulle jag: inte göra. Vänner och familjen :) min sambo. I Spanien på en uteservering i värmen, eller i Los Angeles i värmen :) Favoritstad?


Stockholm Göteborg och Falun :) Vad är du tacksam för? Allt jag har, de jag har omkring mig :) Mitt jobb, min. Vänster eller högerhänt? Sommar höst vinter eller vår?


Jag tänkte att vi skulle köra en traditionell blogglista såhär på kvällskvisten, hoppas ni tycker om det :D 1. Jag har hittat en blogglista jag tyckte var lite rolig HÄR så jag tänkte att jag kör den jag med :) så häng på vetja! Vilken var den första blogg du förälskade dig i? Jag har läst bloggar i så många år nu haha så jag kommer knappt . Nämn tre dåliga egenskaper med mig själv: Lätt uttråka rastlös. Vad är jag rädd för: Spindlar, bli gammal och mörker. Vad jag är mest nöjd med mig själv: Jag är framåt och bryr mig inte om någon snackar skit om mig ! Det roligaste jobbet jag haft: ingen aning faktiskt. Tänk på att denna skrevs igårkväll, men väljer att publicera den idag istället!


Frisyr: Rakt, mittbena 5. Civilstatus: Förhållande 10. Den här listan har cirkulerat runt bland nästan alla bloggar jag läser.

En så kallad oemotståndlig lista helt enkelt. Läs blogglistan om mig , en blogglista om statements och varanden. Jag tycker poddar är: Underhållande, lärorika och ett utmärkt promenadsällskap.


Sevendays blogglista om poddar. Inte för att jag skulle vara sjukt egoistisk och bara tycka om att beundra mig själv eller för att jag skulle ha så dåligt minne att jag inte annars skulle komma ihåg vad jag skrivit om , utan helt bara för att gå in och kolla läget och se att allt är i sin ordning. Men, räknas inte min egen, så läser jag alltid andras .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.